jordslået flexibath?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Mussen2

vores flexi badekar er blevet jordslået (tror jeg) i selve gummi samlingerne indvendigt - nogle gode ideer til at få det væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Amso

Mussen2 skriver:

vores flexi badekar er blevet jordslået (tror jeg) i selve gummi samlingerne indvendigt - nogle gode ideer til at få det væk?

Prøv med " Rodalon " i sprøjteflaske.. Det skulle kunne tage det..

Anmeld

22. september 2010

Mussen2

Amso skriver:

Prøv med " Rodalon " i sprøjteflaske.. Det skulle kunne tage det..

Jeg har rodalon på flaske, men ikke sprøjte. Er det mon ikke samme indhold?

Tænker på om det kan gøre skade at bruge rodalon i badekar...

Anmeld

22. september 2010

Amso

Tror det er det samme, det bare fordi jeg altid har den med sprøjte hjemme altid..

Rodalon skulle kunne bruges de fleste steder. På den jeg har står der at man godt kan bruge den til badekar, fuger og meget andet. såvel i køkkenet, bare man sørger for at skylle godt efter det har siddet og trukket et stykke tid.

Prøv at skrubbe bagefter det har siddet og fået godt fat med en neglebørste, så kan det være du kan få det af på gummislangerne.??

Anmeld

22. september 2010

Amso

Årh kan se nu at den eneste forskel der er på de to slags er at den på sprøjte er uden klor og bleger derfor ikke.

Anmeld

23. september 2010

Mussen2

Har prøvet rodalon - men det er stadig jordslået i selve gummikanten. Andre råd?

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

Mussen2 skriver:

Har prøvet rodalon - men det er stadig jordslået i selve gummikanten. Andre råd?

Skurepulver og en svamp?

Anmeld

23. september 2010

Mussen2

CamillaSoefelt skriver:

Skurepulver og en svamp?

Øv- hårdt arbejde Har prøvet med svampen. Men har ventet med de skrappe midler.

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

Mussen2 skriver:

Øv- hårdt arbejde Har prøvet med svampen. Men har ventet med de skrappe midler.

Skurepulver er da ikke skrapt som sådan er det? Men ja, hårdt arb.... Knofedt er tit det der skal til.. haha.

Anmeld

23. september 2010

Mussen2

CamillaSoefelt skriver:

Skurepulver er da ikke skrapt som sådan er det? Men ja, hårdt arb.... Knofedt er tit det der skal til.. haha.

Nej, du har ret, men jeg tænker bare på når det bette pus skal sidde og bade i det bagefter. Det er sådan noget blødt gummi det er lavet af, så tænkte at det  er mere modtagelig overfor sådan noget stads, som det så kan afgive når hun sidder og bader. Lidt paranoid, kan jeg godt se nu jeg skriver det ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.