depression og hormoner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Lise 26

... de to ting til sammen er bare for meget.. er sur og ked af det næsten hele tiden. Græder alt for meget i følge min psykolog. Hvorfor fanden kan man ikke bare gå og være glad bare en gang imellem!!!!.. der har ikke været ret mange dage i min graviditet, hvor humøret har været højt, og de små glæder der har været, er hurtig gået i sig selv igen.. er glad for det snart er ved at være slut med at være gravid.. så må noget af det sku da gå væk!!

Det var rart lige at få lidt luft..

lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

mamalicious

Puuuuuuuuh ha da.... øv hvor trist !!!

Har du været depressiv, før graviditeten ?? eller er det først kommet nu ?

Anmeld

22. september 2010

Lise 26

det kom ca 3 måneder inde i graviditeten, så det har næsten været fra starten af. jeg er på antidepressive, men når man har hormoner oven i der køre rundt, så kan man ikke altid mærke de virker  ja det er rigtig øv, for da mig titi til at tænke, om det her er noget jeg vil gå igennem igen..

Anmeld

22. september 2010

VIPpigen

Lise 26 skriver:

det kom ca 3 måneder inde i graviditeten, så det har næsten været fra starten af. jeg er på antidepressive, men når man har hormoner oven i der køre rundt, så kan man ikke altid mærke de virker  ja det er rigtig øv, for da mig titi til at tænke, om det her er noget jeg vil gå igennem igen..

Hvad får du af antidepressiv?? tænker mere om den måske virker på dig som den egentlig skal.

Jeg har selv været på 4 forskellige nu, 1 da vi fandu ud af jeg havde depressioner, den virkede bare ikke, så fik en anden, og den virkede bare super. Men den fungere ikke for gravide, så trappede ud af den lige inden jeg blev gravid, og imens har jeg samtidig fået en antidepressiv som også virker på nerveskader. Så den nye som jeg blev sat på i februar fandt de ud af de kunne tage mig ud af hvis den mod mine nerveskader virker som den skal mod depressioner, og ja, indtil nu virker saroten som den skal på mig. Men lyder som om for mig som om du skal rettes lidt til i medicin...

Anmeld

22. september 2010

Lise 26

VIPpigen skriver:

Hvad får du af antidepressiv?? tænker mere om den måske virker på dig som den egentlig skal.

Jeg har selv været på 4 forskellige nu, 1 da vi fandu ud af jeg havde depressioner, den virkede bare ikke, så fik en anden, og den virkede bare super. Men den fungere ikke for gravide, så trappede ud af den lige inden jeg blev gravid, og imens har jeg samtidig fået en antidepressiv som også virker på nerveskader. Så den nye som jeg blev sat på i februar fandt de ud af de kunne tage mig ud af hvis den mod mine nerveskader virker som den skal mod depressioner, og ja, indtil nu virker saroten som den skal på mig. Men lyder som om for mig som om du skal rettes lidt til i medicin...

jeg er på noritren. altså ifølge blodprøverne virker det som det skal, men ved ikke om man bare skal godtage det som resultat?

Anmeld

23. september 2010

VIPpigen

Lise 26 skriver:

jeg er på noritren. altså ifølge blodprøverne virker det som det skal, men ved ikke om man bare skal godtage det som resultat?

Jeg har aldrig fået taget blodprøver på det, men har fulgt op med små samtaler med lægen om hvordan jeg syntes det virker, og om der skal sættes op eller ned. Det handler jo ikke om hvad blodprøven siger, men hvad din psyke siger...

Anmeld

23. september 2010

Lise 26

ja det har du selvfølgelig ret i. tror jeg vil tage en snak med hende om det i næste uge. skal derned alligevel.. tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.