Dansende laa laa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. januar 2011

slettet_7530

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

saxa

Min datter fik den den blev pakket ud og er stort set ikke rørt siden.

Købt i legetøjshjørnet i Valby for 449,95

Originalbon medfølger

300,00

Den fik man datter også, bare i Tinky-Winkie udgaven.. Og hun siger den skal bo inde i skabet - når hun er på værelset.. Haha..

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

saxi skriver:

Den fik man datter også, bare i Tinky-Winkie udgaven.. Og hun siger den skal bo inde i skabet - når hun er på værelset.. Haha..

Sødt

Anmeld

23. januar 2011

cecilie1984

saxi skriver:

min datter har også den i den lilla udgave

og hun er vild bange for den. Og den må helst heller ikke være på værelset. Mærkeligt

Anmeld

23. januar 2011

saxa

cecilie1984 skriver:

min datter har også den i den lilla udgave

og hun er vild bange for den. Og den må helst heller ikke være på værelset. Mærkeligt

Haha... Det er sq da underligt.. Selvom Yasmin har de 3 andre (i andre udgaver) er det KUN den dansende, der skal bo i skabet

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

saxi skriver:

Haha... Det er sq da underligt.. Selvom Yasmin har de 3 andre (i andre udgaver) er det KUN den dansende, der skal bo i skabet

Altså min trunte fik den simpelthen for sent så hun var alt for stor, hun dansede med den et par gange og så var det ovre, men jeg er sikekr på at havde hun fået den et par år før havde den hittet heeeelt vildt.

Men mine unger har haft det på samme måde med en elefant den største fik af farmor, den kan gå så stopper den op brøler og løfter snablen, hver gang vi bare nævnte elefanten skreg han og det samme har gjort sig gældende for min datter

Anmeld

23. januar 2011

Christopher&Andreas

Albertesmor skriver:

Altså min trunte fik den simpelthen for sent så hun var alt for stor, hun dansede med den et par gange og så var det ovre, men jeg er sikekr på at havde hun fået den et par år før havde den hittet heeeelt vildt.

Men mine unger har haft det på samme måde med en elefant den største fik af farmor, den kan gå så stopper den op brøler og løfter snablen, hver gang vi bare nævnte elefanten skreg han og det samme har gjort sig gældende for min datter

holder du ved de 300kr???

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

gitte&christopher skriver:

holder du ved de 300kr???

Jeg kan gå ned på 250,00

Anmeld

15. februar 2011

slettet_7530

23. februar 2011

slettet_7530

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.