Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Thirle3

Så er scanningen overstået, det så fint ud det hele og vi fik hele 5 billeder med hjem, jeg har godt nok aldrig fået så mange billeder på en scanning. Med de 2 første børn fik jeg max 2 billeder, på de 2 af billeder ligger den og vinker man kan se hele klør 5 og der er et hvor den ser ud til at række tunge

Det var en rigtig sød og kompetent dame som scannede og forklarede alt hvad vi så, så er det rart man kan ligge og kigge med.

Thirle3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Pippi

Hejsa

Ej hvor spændende :-) Det er bare så skønt at vide at alt er godt med den lille i maven, lyder bare som om i har fået nogle rigtige fine billeder med hjem :-)

Jeg glæder mig til at jeg engang skal scannes :-)

Anmeld

23. september 2010

Thirle3

Hej

Ja det er bare vildt man kan kigge ind til den lille  

Jeg kan godt forstå at du glæder dig, håber ikke der går for lang tid til du skal derind, man kan godt blive en smule utålmodig

Hilsen Thirle

Anmeld

27. september 2010

Line Højdal

Ihh hvor lyder det fantastisk - hvor blev du scannet henne?

Jeg skal scannes på fredag på Holbæk Sygehus. Jeg er spændt og nervøs på samme tid, men regner med at alt er som det skal være!
Håber også at få et par billeder med hjem, men 5 var godt nok mange - ikke dårligt

Skønt at høre at bebsen er velskabt - tillykke
Knus Line

Anmeld

27. september 2010

Thirle3

Jeg blev scannet på Herlev, det var rigtig fint der, jeg havde ellers søgt om at komme på Hvidovre men fik afslagmen nu er jeg rigtig godt tilfreds med Herlev, det skal nok blive super godt.

Håber det bliver en rigtig god dag for dig på fredag, skal nok sende dig nogle gode tanker

Knus Thirle

Anmeld

28. september 2010

pige81

Hejsa.

Lyder dejligt med en god scanning. Det glæder jeg mig ogs til selvom der er lang tid til. Skal først lige have overstået 1. lægebesøg Dejligt med så mange billeder af bebsen.

Knus

Anmeld

30. september 2010

Thirle3

Hej Pige81

Håber du kan vente, det kan nogen gange blive lidt lang vente tid man vil jo bare gerne kigger ind til dem. Håber dit første lægebesøge går godt.

knus

Anmeld

2. oktober 2010

Line Højdal

Så er første scanning veloverstået... og hvor var det stort!! Jeg kunne ikke rigtigt fatte det til at starte med - den lille spire lå så fint derinde og baskede med arme om ben.

Jeg fortalte lægen at jeg havde været meget nervøs og usikker på om der nu virkelig var liv derinde og så spurgte hun om vi havde lyst til at høre hjertet - og så begyndte jeg jo at tude, det var ufatteligt skønt

Vi fik rimelig hurtigt at vide at jeg ikke var så langt henne, som jeg i første omgang var sat til, så fosteret var faktisk også for lille at måle nakkefold på... Men så er vi bare så heldige at vi får endnu en scanning om 10 dage  

Min endelige termin og risikovurderingen i forbindelse med NF-scanning bliver derfor først bestemt om 10 dage... Men jeg har en meget livlig bebs i maven med to arme og to ben, så jeg er bare VILDT LYKKELIG

Knus Line

Ps. Fik 3 fine billeder med hjem

Anmeld

2. oktober 2010

Thirle3

Hej Line

Så blev det endelig fredag og det lyder som om det er gået super godt, endag en ny dag og glæde sig til snart. Det er svært ikke at lade følelserne få frit løb i sådan en dejlig situation

Godt at høre at det gik godt

Knus Thirle

Anmeld

2. oktober 2010

kaka4

Hej piger,

dejligt at høre at jeres scanninger er gået så fint og skønt med de fine billeder. jeg skal selv hilse på min lille spirevip på onsdag :-)

kram K

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.