Min helt egen onsdagsvejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2010

3rollinger

Ja, jeg vejer mig jo om onsdagen. Eller bliver vejet, for jeg gaar et sted der hedder Naturhouse. Jeg skal have med pisken for at tabe mig.

Nu har jeg vaeret igang i 3 uger og har indtil nu tabe 5,4 kg. Saa jeg er paent tilfreds. Hvis der ogsaa bare kunne ryge ligesaa meget i de naeste 3 uger, men det skal jeg nok ikke stile efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Smølf

Hold da op!! 5,4kg?? Det er sgu meget... Super godt gået, klap på skulderen!

Kh Neta

Anmeld

22. september 2010

Munder

Super flot! er lige nu også igang med en effektiv kur, er dog ikke sikker på den er så sund...ingen mad, masser af kaffe....hmmmm

Anmeld

22. september 2010

3rollinger

Netapige skriver:

Hold da op!! 5,4kg?? Det er sgu meget... Super godt gået, klap på skulderen!

Kh Neta

Tak tak. Jeg maa sige at jeg er motiveret lige nu, saa jeg maa smede mens jernet er varmt. Nu har jeg jo i ni mdr gaaet med alle de kilo ekstra og ventet paa at jeg var faerdig med at amme. For under amning kan jeg  bare ikke det du goer, lader vaere med det soede og det fede

Anmeld

22. september 2010

3rollinger

Munder skriver:

Super flot! er lige nu også igang med en effektiv kur, er dog ikke sikker på den er så sund...ingen mad, masser af kaffe....hmmmm

Nej, det har du nok ret i. Ikke sundt, men hold da op det er effektivt. Hvis du saa ogsaa faar daarlig mave af alt den kaffe, saa bliver det vist ikke bedre

Anmeld

24. september 2010

Heidi B

Vi kan da bare lave det om til onsdagsvejning.

Vender tilbage i næste uge, når jeg spiser normalt igen. Dog tror jeg at jeg er det eneste menneske der ikke har tabt mig af at få fjernet mandler

Anmeld

24. september 2010

3rollinger

Jaaaa, kan vi ikke lave det om til onsdag Det er en god dag. Saa er der tid til at faa rettet op paa weekendens udskejelser

Anmeld

25. september 2010

Munder

Selvfølgelig ændrer vi det til onsdag! Er dog ikke sikker på, at jeg er så meget på de næste uger, men jeg kommer stærkt igen (forhåbentlig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.