Obs inden du køber i usa;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2010

AD

Jeg ville købe en babyhawk i USA, men tænkte, at jeg liiiiige ville undersøge regler og paragraffer inden, så jeg ikke fik et smæk efterfølgende. Skattedamen fortalte, at der altid kommer et fragttillæg på 160,- oveni beløbet OG så skal man betale 25 % i moms af købsprisen. Så det kan ende med at blive en dyr affære hvis man bliver snuppet i tolden. Så kan man lige så godt købe den herhjemme

Hvis man køber i England, skal man være sikker på, at det bliver afsendt fra England og ikke fra en af de engelske øer, da der så også kommer moms oveni...

KH Dina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Loa

AnneDina skriver:

Jeg ville købe en babyhawk i USA, men tænkte, at jeg liiiiige ville undersøge regler og paragraffer inden, så jeg ikke fik et smæk efterfølgende. Skattedamen fortalte, at der altid kommer et fragttillæg på 160,- oveni beløbet OG så skal man betale 25 % i moms af købsprisen. Så det kan ende med at blive en dyr affære hvis man bliver snuppet i tolden. Så kan man lige så godt købe den herhjemme

Hvis man køber i England, skal man være sikker på, at det bliver afsendt fra England og ikke fra en af de engelske øer, da der så også kommer moms oveni...

KH Dina

Suk

(Lea der afventer sin babyhawk fra USA)

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

Ja det kan pludseligt blive dyrt at handle i USA som ellers er så billigt.. eller canada for den sags skyld

Hilsen mig som engang købte billige bøger fra Canada som alligevel ikke var så billige, da de skulle modtages - ØV

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

Jeg fik min BabyHawk og gik uden om tolden...men jeg skal heller ikke nyde flere køb derfra og risikere en ekstra regning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.