Bliver lige nødt til at komme ud med mine frustrationer...
Er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen, og vigtigst af alt, så havde lillepigen det tilsyneladende rigtig godt derinde. Skønnet til 2800 gram og en rigtig fin hjertelyd 
Men, men, men... Hun har valgt at lægge sig på tværs, så hun ligger med hovedet under mine ribben i venstre side, og numsen under min ribben i højre side
Og sådan kan man under ingen omstændigheder føde... Såååå... lillepigen har nu en uge til at få vendt sig af sig selv, ellers lugter fødslen af at blive til et kejsersnit.
Ydermere fik jeg at vide, at hvis vandet går så skal jeg lægge mig ned med det samme, og ringe til fødegangen, som så vil sende en ambulance efter mig. Derudover skal jeg ringe ved de første veer, samt selvfølgelig ved den mindste blødning...
Alt dette blandet med at jeg ikke ved hvor jeg skal føde, gør at jeg bare synes at det hele er møg stressende, og frygter nu hvordan det hele forløber, hvor jeg for et par timer siden glædede mig til det hele...
Glæder mig til scanning i morgen, hvor jeg håber at blive klogere på nogle af mine uafklarede spørgsmål...
Sorry at det blev lidt langt, og tak for at I læste med så langt 
marhemor (35+6)
Anmeld