Baby ligger i UK - andre med samme problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Lisbeth85

Hej alle mødre / kommende mødre i oktober

Min lille dreng ligger STADIG i UK, og jeg er 35+3 i dag, og skal til scanning i morgen, men kan mærke han stadig ligger med hovedet oppe ved mine ribben. Ih, er virkelig ikke glad for, at skulle til vendingsforsøg, hvis han ikke når det. Nogen der ha erfaringer med det?

Knus fra en frustreret kommende mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

marhemor

Måske jeg spørger dumt, men hvad er UK?

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen, og har her fået at vide at min baby ligger på tværs, hvilket også er noget rigtig skidt

Skal også til scanning i morgen, og er meget spændt på hvad de vil sige/gøre...

Ryger nok også ud i vendíngsforsøg, men er nu mentalt ved at indstille mig på at det ender ud i et kejsersnit, selvom jeg for alt i verden gerne vil undgå det...

Så vil egentlig bare skrive at jeg forstår dine frustrationer, sidder selv i samme båd...

marhemor (35+6)

Anmeld

22. september 2010

Lisbeth85

UK - underkrop. Han ligger med numsen nede i bækkenet, og har så hoved, fødder og hænder oppe ved ansigtet. Det er lidt træls, men håber han evt. kan nå at vende sig af sig selv. Ikke sikkert, da jeg ikke har så meget forstorvand tilbage. Det er lidt noget skidt.

Hvis de fortæller mig til et evt. vendingsforsøg, at de ikke tør pga. for lidt fostervand, jamen så tager jeg gladeligt imod et kejsersnit. Er egentlig ret ligeglad med hvordan han kommer ud, bare han KOMMER ud, og at han er sund og rask 

Anmeld

22. september 2010

marhemor

Lisbeth85 skriver:

UK - underkrop. Han ligger med numsen nede i bækkenet, og har så hoved, fødder og hænder oppe ved ansigtet. Det er lidt træls, men håber han evt. kan nå at vende sig af sig selv. Ikke sikkert, da jeg ikke har så meget forstorvand tilbage. Det er lidt noget skidt.

Hvis de fortæller mig til et evt. vendingsforsøg, at de ikke tør pga. for lidt fostervand, jamen så tager jeg gladeligt imod et kejsersnit. Er egentlig ret ligeglad med hvordan han kommer ud, bare han KOMMER ud, og at han er sund og rask 

Du har ret i at det vigtigste selvfølgelig er at de kommer ud og er sunde og raske   Og hvis ks er det bedste for barnet, så er det sådan at det er..., men jeg havde bare håbet på at jeg kunne føde i vand, og at det hele ville gå helt naturligt

Anmeld

22. september 2010

Siber

Lisbeth85 skriver:

Hej alle mødre / kommende mødre i oktober

Min lille dreng ligger STADIG i UK, og jeg er 35+3 i dag, og skal til scanning i morgen, men kan mærke han stadig ligger med hovedet oppe ved mine ribben. Ih, er virkelig ikke glad for, at skulle til vendingsforsøg, hvis han ikke når det. Nogen der ha erfaringer med det?

Knus fra en frustreret kommende mor...

Hej,

Mine to første lå også i UK! Denne 3. ligger så med hovedet nedad!

Men da de fandt ud af at Alma lå i UK, så fik jeg tilbudt et vendings forsøg. Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle eller ej! Har haft en veninde som det lykkedes fint for og en som bare ikke ville vende sig, og de blev ved og ved og ved.

Men vi besluttede os for at forsøge, men jeg havde sagt til Andreas (min mand) at hvis det ikke lykkedes første gang, så ville jeg ikke mere. Det var han med på. De gik igang og det var ikke særlig behagligt synes jeg, så da de fik vendt hende en kvart omgang og de slap, røg hun tilbage i UK og jeg sagde STOP. Lægen blev lidt irriteret på mig, for jeg sagde nu er det SLUT, STOP! han ville forsøge igen og give mig astma medicin, så livmoderne kunne slappe af, men det fik han ikke lov til. Så jeg fik en tid til PKS, men fik afvide at hvis hun vendte sig om af sige selv, så skulle jeg føde normalt!

Jeg tror nogen gange at der er en mening med at de ligger som de skal, og at ALma altså skulle til verden med en ks.

Nr 2 fandt de også udaf lå i UK, men der sagde jeg nej til et vendingsforsøg! og fik PKS

Hvis der er andet du vil vide, så skriv endelig igen!

Knus Siber

Anmeld

22. september 2010

sus34

Med min nr. 2 lå han også forkert, da jeg var ved undersøgelse hos jordmoderen ( kan ikke huske hvad uge det var i.. ) Men jeg fik en tid til skanning til at bekræftige det nogle dage senere. Men samme aften, da jeg lige var gået i seng kunne jeg godt se der skete noget voldsomt i min mave og ved skanningen lå han rigtigt, så han var åbenbart bare en sen vender...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.