Lisbeth85 skriver:
Hej alle mødre / kommende mødre i oktober 
Min lille dreng ligger STADIG i UK, og jeg er 35+3 i dag, og skal til scanning i morgen, men kan mærke han stadig ligger med hovedet oppe ved mine ribben. Ih, er virkelig ikke glad for, at skulle til vendingsforsøg, hvis han ikke når det. Nogen der ha erfaringer med det?
Knus fra en frustreret kommende mor...
Hej,
Mine to første lå også i UK! Denne 3. ligger så med hovedet nedad!
Men da de fandt ud af at Alma lå i UK, så fik jeg tilbudt et vendings forsøg. Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle eller ej! Har haft en veninde som det lykkedes fint for og en som bare ikke ville vende sig, og de blev ved og ved og ved.
Men vi besluttede os for at forsøge, men jeg havde sagt til Andreas (min mand) at hvis det ikke lykkedes første gang, så ville jeg ikke mere. Det var han med på. De gik igang og det var ikke særlig behagligt synes jeg, så da de fik vendt hende en kvart omgang og de slap, røg hun tilbage i UK og jeg sagde STOP. Lægen blev lidt irriteret på mig, for jeg sagde nu er det SLUT, STOP! han ville forsøge igen og give mig astma medicin, så livmoderne kunne slappe af, men det fik han ikke lov til. Så jeg fik en tid til PKS, men fik afvide at hvis hun vendte sig om af sige selv, så skulle jeg føde normalt!
Jeg tror nogen gange at der er en mening med at de ligger som de skal, og at ALma altså skulle til verden med en ks.
Nr 2 fandt de også udaf lå i UK, men der sagde jeg nej til et vendingsforsøg! og fik PKS
Hvis der er andet du vil vide, så skriv endelig igen!
Knus Siber