Maling til Værelse.. Gratis helst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2010

hc=k

Hej alle skønne mødre og fædre.
Jeg har sat mig i hovedet at jeg vil lave min søns værelse om og at jeg vil have et gennemgående tema. Temaet er Peter Pan og Ønske øen.

Jeg har fundet billederne som skal males på væggen og er nu i gang med at tegne dem op.

Nu var det jeg tænkte på jer herinde. Jeg ville gerne hører om der er nogle af jer herinde der har noget maling stående som i ikke længere skal bruge?? Det skal være vægmaling.
Jeg skal bruge Blå, Brun, Sort, Gul, Grøn

Jeg bor i Bjerringbro så det skal helst ikke ligge alt for langt væk da jeg ikke har råd til at kører.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

qp

hc=k skriver:

Hej alle skønne mødre og fædre.
Jeg har sat mig i hovedet at jeg vil lave min søns værelse om og at jeg vil have et gennemgående tema. Temaet er Peter Pan og Ønske øen.

Jeg har fundet billederne som skal males på væggen og er nu i gang med at tegne dem op.

Nu var det jeg tænkte på jer herinde. Jeg ville gerne hører om der er nogle af jer herinde der har noget maling stående som i ikke længere skal bruge?? Det skal være vægmaling.
Jeg skal bruge Blå, Brun, Sort, Gul, Grøn

Jeg bor i Bjerringbro så det skal helst ikke ligge alt for langt væk da jeg ikke har råd til at kører.

Du kunne også gå til alle mulige farvehandlere og få nogle gratis prøver

Anmeld

22. september 2010

hc=k

qp skriver:

Du kunne også gå til alle mulige farvehandlere og få nogle gratis prøver

Jeg havde præcis samme tanke, men desværre så koster en farve prøve 30 til 70 kr i de farve handlere jeg har været i.. Jeg har jo ikke forklaret hvad det er til, men det er standart siger de.

Anmeld

22. september 2010

LLN

Hej

Hvis du bor i nærheden af en tiger butik har de akrylfarve til 10 kr pr. stk det kan du sagtens bruge.

Anmeld

22. september 2010

hc=k

LLN skriver:

Hej

Hvis du bor i nærheden af en tiger butik har de akrylfarve til 10 kr pr. stk det kan du sagtens bruge.

ja det har jeg faktisk også tænkt på, men da det ene billede kommer til at fylde en hel væg så bliver det alligevel meget dyrt.

Jeg går meget op i at tingende skal være billige og derfor vil jeg også tage på genbrugsstationer hvor det er lovligt at klunse så jeg kan finde nogle ting jeg kan bruge.

Anmeld

22. september 2010

qp

hc=k skriver:

Jeg havde præcis samme tanke, men desværre så koster en farve prøve 30 til 70 kr i de farve handlere jeg har været i.. Jeg har jo ikke forklaret hvad det er til, men det er standart siger de.

Hmm i gamle dage var det sgu gratis... hehe! Husker jeg fik noget i min kollegietid for ca 12-13 år siden hvor jeg svampemalede (ja det var sgu så IN dengang) det - det gik liiiige til sådan et lille kollegieværelse

Anmeld

24. september 2010

hc=k

qp skriver:

Hmm i gamle dage var det sgu gratis... hehe! Husker jeg fik noget i min kollegietid for ca 12-13 år siden hvor jeg svampemalede (ja det var sgu så IN dengang) det - det gik liiiige til sådan et lille kollegieværelse

Jamen Min storesøster fik også gratis til hendes børn, men ja de er nu også 15 og 13 nu. Nu koster det 30 kr i et byggemarked og 70 kr hos en farvehandel.

Anmeld

24. september 2010

Hansen97

Hvad med at gå til et malerfirma og spørge om de har nogle rester?? Måske de forbarmede sig over dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.