Hjælp mig lige med at vælge !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Maja_4000

Har nu siddet og studeret mamaslife.dk .. Og jeg er kommet frem til at bestille denne: http://mamaslife.dk/product.asp?product=1130

MEN .. Kan man godt bruge den fra helt nyfødt ? Har valgt den fordi den ikke er voldsomt dyr , vil ikke bruge FOR mange penge , hvis vi nu ikke får den brugt .. Og så står der , at den kan bruges fra 3 - 17 kg .. Det lyder som lang tid i mine ører :b

Men kan baby ligge ned i sådan en ? Det troede jeg de skulle ..

Håber det gav mening , og at I kloge kvinder vil hjælpe mig ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Maja_4000

Slet ingen ?

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

Hvad er det for én  så skal jeg nok komme med min mening

Anmeld

22. september 2010

Maja_4000

dorthemus skriver:

Hvad er det for én  så skal jeg nok komme med min mening

Den i det link jeg har skrevet :p

Den hedder FreeHand MeiTai .. Er det en du kender ? :p

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Den i det link jeg har skrevet :p

Den hedder FreeHand MeiTai .. Er det en du kender ? :p  

Hvor gammel er dit barn? Jeg ville personligt vælge én Mei Tai med en form for hovedstøtte...selvom barnet er stort nok til at holde sit hoved er det rart med en eller anden form for hovedstøtte hvis nu barnet falder i søvn

Anmeld

22. september 2010

Maja_4000

Hvor gammel er dit barn? Jeg ville personligt vælge én Mei Tai med en form for hovedstøtte...selvom barnet er stort nok til at holde sit hoved er det rart med en eller anden form for hovedstøtte hvis nu barnet falder i søvn

Jeg har ikke født endnu xD Vil bare gerne være lidt på forkant af det hele .. Så det skal helst være en som kan bruges fra helt nyfødt (:

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke født endnu xD Vil bare gerne være lidt på forkant af det hele .. Så det skal helst være en som kan bruges fra helt nyfødt (:

Så tror jeg, at jeg ville vælge fx en ringslynge hvor barnet kan ligge i og senere sidde. Man kan godt bruge en Mei Tai fra de er helt små, så sætter du bare dit barn i frøstilling som minder om den måde barnet lå inde i din mave..men synes det er rart at de kan ligge. Der er også en vikle hvis du kan finde ud af alt det stof

Hvis du er usikker på hvad du blir glad for, så kan du jo købe en brugt på dba....

Anmeld

22. september 2010

Maja_4000

dorthemus skriver:

Så tror jeg, at jeg ville vælge fx en ringslynge hvor barnet kan ligge i og senere sidde. Man kan godt bruge en Mei Tai fra de er helt små, så sætter du bare dit barn i frøstilling som minder om den måde barnet lå inde i din mave..men synes det er rart at de kan ligge. Der er også en vikle hvis du kan finde ud af alt det stof

Hvis du er usikker på hvad du blir glad for, så kan du jo købe en brugt på dba....

Hmm .. Det lyder fornuftigt (:

Tak for kloge ord

Anmeld

22. september 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Det lyder fornuftigt (:

Tak for kloge ord

Velbekomme...men husk hovedstøtten, den kan tit slås ned når den ikke er i brug

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.