Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hop
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad skal du have for dne brune dragt på billede 3 og hvad str er det
Hej :-)
Det er str 56. Men jeg vil helst sælge samlet indtil videre...
Hejsa hvad skal du have for billede 2? evt. billede 4 og 5?
300 inkl?
Espelund skriver: Hop
Nu er der ikke lang tid til at jeg ska scannes.. På torsdag.. Og hvis det blir en dreng vil jeg stadig gerne købe..
Knus Mette
Det bliver spændende :-)
Jeg lægger som skrevet længere oppe en del mere ved nu. Min dreng bruger allerede str 80!
Espelund skriver: Det bliver spændende :-) Jeg lægger som skrevet længere oppe en del mere ved nu. Min dreng bruger allerede str 80!
Så er jeg blevet scannet!! Og vi ska da ha en lillebror..
Så vil meget gerne købe..
Juhuu... Stort TILLYKKE :-)
Espelund skriver: Masser af tøj. Meget ikke brugt da min søn kom i juni og vejret kun tillod en ble pga varmen.Alt vasket i neutral.Holly's hvid kyse med hvide kløvere str 74.Ej sikke lej kyse, hvid med grønne kløvere. Str 50.Små folk kyse. Str 62.Ej sikke lej. Hvid dragt med blå kløvere samt kyse. str 56. Ikke brugt. Vasket 1 gang.Holly's body hvid med sorte kløvere. Brugt 5-6 gange. Lidt fnulder ved kanterne. Str 56.Ej sikke lej dragt, hvis med brune kløvere str 50. Ikke brugt, kun vasket.Idat dragt bå m katte str 50.Brugt et par gange.Idat dragt blålig m isbjørne str 50.Brugt et par gange.Ej sikke lej dragt grønlig m hund. Str 50. Ikke brugt, vasket 1 gang.Små folk dragt med hundehvalpe. Brugt 4-5 gange. str 56.Så er der en okkergokker dragt str 6-9 måneder, den ene knap er gået af.Samt en Katvig body sort/hvid, hvor der er lidt farvefejl bagpå. Det ses kun meget lidt. Men disse 2 ting medfølger gratis ved køb af det hele.Flere billeder kan mailes.Spørg hvis der er noget jeg har glemt. sidder med en baby på 11 uger på armen, så undskylder for taskefejl :-)
Masser af tøj. Meget ikke brugt da min søn kom i juni og vejret kun tillod en ble pga varmen.Alt vasket i neutral.Holly's hvid kyse med hvide kløvere str 74.Ej sikke lej kyse, hvid med grønne kløvere. Str 50.Små folk kyse. Str 62.Ej sikke lej. Hvid dragt med blå kløvere samt kyse. str 56. Ikke brugt. Vasket 1 gang.Holly's body hvid med sorte kløvere. Brugt 5-6 gange. Lidt fnulder ved kanterne. Str 56.Ej sikke lej dragt, hvis med brune kløvere str 50. Ikke brugt, kun vasket.Idat dragt bå m katte str 50.Brugt et par gange.Idat dragt blålig m isbjørne str 50.Brugt et par gange.Ej sikke lej dragt grønlig m hund. Str 50. Ikke brugt, vasket 1 gang.Små folk dragt med hundehvalpe. Brugt 4-5 gange. str 56.Så er der en okkergokker dragt str 6-9 måneder, den ene knap er gået af.Samt en Katvig body sort/hvid, hvor der er lidt farvefejl bagpå. Det ses kun meget lidt. Men disse 2 ting medfølger gratis ved køb af det hele.Flere billeder kan mailes.Spørg hvis der er noget jeg har glemt. sidder med en baby på 11 uger på armen, så undskylder for taskefejl :-)
Lækkert tøj! Gid man da havde en dreng så ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128