Det er snart spisetid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2008

Doktor Doolittle

og jeg er stadig på job. Når vist ikke rigtig hjem før til midnat i dag. Har lige haft møde med een af mine vejledere i dag, hun overdængede mig som sædvanlig med dit og dat, jeg liiiiiiiiiige skulle se på. Alt tager tid, og tilsammen tager det laaaaaaaang tid, hvor længe ved jeg ikke endnu (?) Meeeeeen... der er vist også noget om, at man ikke kommer sovende til en ph.d. Godt jeg først starter nyt job 1. marts, så er der en chance for at blive helt færdig, inden jeg starter på noget nyt.

Min gode veninde Mona er i nøjagtig samme situation som mig, sjovt nok. Hun er også på arbejde i aften, så det er alligevel helt hyggeligt at være 2 på kontoret :D
Om lidt går vi på café og holder pause med noget god mad :P
Livet er da alligevel ikke så værst endda, og bagefter skal vi have kaffe ;)

Hvad laver alle I skønne mennesker derude?

Knus fra Tina (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2008

rlyn

Hej du skønne.

Lyder hyggeligt med en lille cafétur, selvom du ikke får aftenen med familien. Håber snart al den stres er ovre for dig. Glæder mig SÅ meget til at høre, hvordan det kommer til at gå på det nye job :)

Ligenu ligger Sef og Tristan og hygger på sofaen, inden Tristan skal i seng.
Jeg er syg :S
Har pande og kæbehulebetændelse, som jeg fik pencillin for i onsdags hos lægevagten. Møgirriterende, især da jeg jo stadig er i praktik.
Har lige fået at vide, at jeg endnu engang er blev bagtalt noget så grundigt af én af de andre fra gruppen, pga jeg er syg, så på tirsdag lukker jeg op for posen - nu gider jeg sq ikke det lort mere >(

Imorgen bliver Tristan hentet af min moster og skal derop for at overnatte. Det bliver lækkert med en aften for os selv, selvom jeg ikke er helt på toppen.

Knus
Rikke

Anmeld

8. februar 2008

Doktor Doolittle

Hay du :))

Dejligt at høre fra dig :D Synd du er syg :( og jeg bliver da virkelig gal på dine vegne over din gruppe >( jeg fatter simpelthen ikke hvad de har gang i (?)(?)(?)
Jeg kan endda huske du var et stort nok menneske sidst du skrev til at du havde tænkt dig bare at lade det passere, jeg forstår nu godt hvis du vælge at lukke op for posen, det ville jeg også selv gøre.

Nå, tilbage til mine ophidsende spændende grafer :P

Og... caféturen gik dejligt 8D

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.