Moover gåvogn i rød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.420 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Susanne79

Da vi har fået en for meget, sælges denne fantastiske gåvogn. Den har aldrig været samlet. Ny pris er 549,- sælges for 350,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Susanne79

op........

Anmeld

5. oktober 2010

leajo

Hej, er den fantastiske gåvogn stadig til salg. Vi vil meget gerne købe den til vores lille pige for de 350,- kroner.

Mvh Lea

Anmeld

5. oktober 2010

Susanne79

leajo skriver:

Hej, er den fantastiske gåvogn stadig til salg. Vi vil meget gerne købe den til vores lille pige for de 350,- kroner.

Mvh Lea

Hej

Den er stadig til salg,så den kan blive din hvis du vil Og ja, den er fantastisk

Anmeld

5. oktober 2010

Mi

Susanne79 skriver:

Da vi har fået en for meget, sælges denne fantastiske gåvogn. Den har aldrig været samlet. Ny pris er 549,- sælges for 350,-

Ej hvor sjovt. Det er ikke så ofte man ser dem til salg. Jeg sidder lige nu og venter på fragtmanden, som skal komme med nogle af dem til min webshop. Hvis der er flere som er interesseret så kig ind på www.stjerneleg.dk Jeg har dem bare ikke i rød, men i natur.

Mvh Marianne

Anmeld

5. oktober 2010

Susanne79

MarianneSonne skriver:

Ej hvor sjovt. Det er ikke så ofte man ser dem til salg. Jeg sidder lige nu og venter på fragtmanden, som skal komme med nogle af dem til min webshop. Hvis der er flere som er interesseret så kig ind på www.stjerneleg.dk Jeg har dem bare ikke i rød, men i natur.

Mvh Marianne

De super gode, da de kan indstilles så barnet ikke vælter når det rejser sig op ved vognen. Den kan ligeledes indstilles så den ikke kører alt for hurtigt. 

Vi fik en i overskud ved et tilfælde, men nu har vi jo kun 1 barn og hun har vist nok i 1

Anmeld

5. oktober 2010

Mi

Susanne79 skriver:

De super gode, da de kan indstilles så barnet ikke vælter når det rejser sig op ved vognen. Den kan ligeledes indstilles så den ikke kører alt for hurtigt. 

Vi fik en i overskud ved et tilfælde, men nu har vi jo kun 1 barn og hun har vist nok i 1

Ja en gåvogn må være rigeligt til et barn

De er bare rigtig stabile. Distributøren stod op i vognen med sine 80 kg og det holdte den sagten til. Og min datter nærmest kravlede fra ladet og over håndtaget uden den væltede eller rokkede sig overhovedet. Vi havde en gåvogn fra BRIO til hende, men den er slet ikke nær så god. Men nu er hun altså blivet for stor til gåvogne, så hun får dukkevognen fra Moover i stedet for. Den er også bare rigtig sød og holdbar.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. oktober 2010

Susanne79

Gåvognen er stadig til salg....... 

Anmeld

13. oktober 2010

leajo

Hvor er det bare super. Vi vil meget gerne købe den!

Jeg har ikke handlet herinde tidligere - så hvordan gør vi lige det her?

Jeg har mulighed for at hente enten i Odense området eller på Sjælland i storkøbenhavn... eller lidt udenfor! Hvis du skulle bo så vi kan hente, kan vi måske handle på stedet!??!?

Glæder mig!!!

Mvh  Lea

Anmeld

13. oktober 2010

Susanne79

leajo skriver:

Hvor er det bare super. Vi vil meget gerne købe den!

Jeg har ikke handlet herinde tidligere - så hvordan gør vi lige det her?

Jeg har mulighed for at hente enten i Odense området eller på Sjælland i storkøbenhavn... eller lidt udenfor! Hvis du skulle bo så vi kan hente, kan vi måske handle på stedet!??!?

Glæder mig!!!

Mvh  Lea

Jeg bor i Kolding, så har ikke lige mulighed for at komme til København..... Hvis du vil betale porto, kan jeg sende den til dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.