anjaditte skriver:
Det er svært for mig, men jeg har taget en svær beslutning i mandags. Jeg har sygemeldt mig, depressionen er vendt stille og rolig tilbage. Så lige nu, ja jeg har meget svært ved erkende det, og tage de rigtigt løsninger. Men jeg kan jo ikke arbejde pt. Det vigtigtest for mig pt at mine børn har det godt, og ikke mangler noget. Nu skal jeg til læge fredag, og ligge en plan.....
Jeg har mest lyst til bare at sove, men jeg kan ikk tankerne fylder så meget.....
åh hvor er det træls....
når man først een gang har lidt af depression, skal man være lidt på vagt.... det er i alt fald min erfaring.... men man kender så også indikationerne og ved således hvornår de røde lamper blinker....
det er godt at læse at du selvfølgelig tager hensyn til dine børn....
men for at være 100% for dem, er du nødt til samtidig at være 100% for dig selv! og således er du nødt til at erkende og tage de rette beslutninger.... tænk over hvad der mon er skyld i at du igen er overmandet af en depression.... hvad er det for nogle ting du skal lave om på, for på sigt at få det bedre? om det er små eller store ting, så gør det, for din egen og for dine børns skyld...
jeg håber du får det bedre, meget snart....
og husk, hvil dig, og sov.... men hold fast i at du også må være aktiv... sådan at hjernen har noget aktivitet der fjerner fokus lidt fra det tankemylder man kan have...
gå en tur (selvom man oftest ikke har lyst)
spis en masse frugt og grønt.... drik vand i store mængder osv...
gør alt det du aktivt kan, for at få mere energi...
stort knus
Anmeld