Jubii så ringede min søster om fortalt alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

H+S Skjolgborg.

:'(:'(..Min nices som desværre døde 15 dage gammel tirsdag kl:12.01.Så ringede min søster endelig selv de har fået blomsterne i dag og de bleve rigtigt glade for dem og det lille kort.. + Vi blev inv med til begravlesen på onsdag kl:14... Men steen kan ikke da han skal på job..ØvØv... men med skal jeg sku så... Skal bare lige finde en løsningen med den stor af mine to børn... Steen kan godt nå hjem og hente victoria inden de lukke.. Så er det bare den stor jeg lige skal havde passe nogle timer.. :'(:'(.Det var svært af holde tåren tilbage da jeg snakke med hende hun fortalt alt og sagde undskyld men hun havde bare ikke haft oversku til af ringe rundt og snakke om det og det havde vippe hende helt af pinden...Skal siges hun er en stærk og sej kvinde altid været det.. Tager sku hatten af for hende.Nu er det jo bare af komme vide over det så godt man nu kan deres to børn skal nu undersøges for forhøjtstofskifte da Carolines var meget meget for højt oveni alt det andet..Det er ikke godt så min søstes skal også især når eller hvis de skal have et barn mere som de pt ikke ønsker kan jeg godt forstå..Disse dag her undersøger sygehuse Caroline m hvorfor og hvad der endelig var galt ud over meget dårlig leve forhøjt stofskift lungerne der var klappe sammen så hun ikke selv trække vejre fik blod medcin heletiden tage ud og fået luft med en pumpe også pga lunge maskinen ikke gav/var hurtigt nok pyhaaa de mener nemlig ikke det helt kan være pga hende højre hjerteklap som hun blev operere for.Nu må vi se hva de siger når det er.Græde en del efter + ind i nu... nåå bare lidt herfra. Mvh henriette:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Stumpen

Hej henriette..
Godt at høre at du har fået snakket md din søster.. hun får brug for dig i den næste stykke tid.. Lad hende fortælle, fortælle og fortælle, det er den bedste medicin i sådanne situationer..
Jeg synes det er forfærdeligt at de skal dette igennem, så godt at du har vis at du er der for dem..
(H)Anja..

Anmeld

25. juli 2008

Miaand

Hej Henriette Det gør mig ondt at livet kan være så uretfærdigt :'( Jeg håber din søster og alle omkring hende får denstøtte de har brug for i sådan en svær tid:(

Anmeld

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Hej Henriette Jeg får stadig helt ondt i maven når jeg læser om din lille niece :'( men det glæder mig at din søster har ringet til dig og at du kan være med til begravelsen og støtte hende (L) Stort (H) og mange tanker fra Tina

Anmeld

26. juli 2008

st

Det gør mig virkelig ondt med din lille niece. Hvor er det synd for familien, at de ikke skulle komme til at opleve det lille vidunder. :'( Det er godt at din søster har haft ringet til dig. Jeg håber I kan støtte hinanden den næste tid. st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.