Hører jeres børn efter hvad I siger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, nu må jeg altså lige høre herinde...:)

"Lystrer" jeres børn?

Alexander kan sagtens forstå hvad jeg siger til ham, han elsker at gøre små ting jeg beder ham om, som for eksempel at smide noget papir i skraldespanden eller hente et eller andet.
Men... hvis han piller ved et eller andet "spændende" og jeg siger nej til ham, så hører han INTET!

Eller når jeg åbner døren og han løber ud mod legepladsen, så kommer han heller ikke tilbage hvis jeg kalder på ham.

Er det normalt?

Kram Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

H+S Skjolgborg.

SÅDAN ER MIN DATTER NETOP OGSÅ...*GH*.Tro det er meget nomalt i den aldre.
hun elsker og hjælpe til men gør hun nået hun ikke må så f.eks slå med et stykke legetøj i bord eller på tv og man siger nej så er det ikke altid hun stoppe før men tager det fra hende..
skal siges hun er bleve bedre til ikke af gøre lige det..men så er der hunden maden hun spiser og hun gøre det tit..hmmm...Tro nogle gange hun er en lille hundhvalp*SS*..
tro det med tiden forsvinder helt af sig selv...
Dog var min søn ikke lige så slem i den aldre hva jeg lige husker..
Knus henriette

Anmeld

24. juli 2008

Stumpen

Jeg vil mene at det bestemt ikke er unormalt! Mathilde er nøjagtig som du har beskrevet der.. Hun hjælper også gerne, men lystre mindre godt når man siger stop (L)
(H) Anja..

Anmeld

25. juli 2008

Miaand

Tror det er helt normalt :)

Naja har godt nok lige haft en periode hvor hun var meget "velopdragen", men tror bare hun samlede tiløb til en periode med unoder ;)

Anmeld

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Jeg tror det du beskriver er mere reglen end undtagelsen :D William er fuldstændig ligesådan (L)
(H) fra Tina

Anmeld

25. juli 2008

H+S Skjolgborg.

Det væreste her kan være min søn..Nu når jeg tænker over dit indlæg ikke helt det samme som med de små....

Han er 7½ år og hvis han ikke må få nået så kan han bleve sur lukke sige inde på sit værelse det er nu ikke så slemt men det er det når vi er ude og han bare løbe sine vej eller f.eks hvis vi handler ind og jeg siger nej til nået slik.is legetøj osv og jeg vil sige det er meget sjælden han fået nået andpå så meget så kan han finde på bare af gå ud af daglig brugsen og sætte sig udenfor og surmule eller væk når jeg kommer ud ..Små stukke af..Siger til ham det er ok han blever sur man han må ikke løbe sin vej på den måde er så bange for bilerne mest af alt.
Det er sket 4 gange på et år nu og nu har mormor lige ringede de har ham på ferie og nu har han gjort det hos dem lige nu leder de efter ham..ikke rart de sagde nej til en isthe og var på vej ned i lidl og nu er han væk mit hjerte sidder i halsen lige nu de bor i ishøj og togern bilerne pyhaaa kan ikke bare lige tag dertil fra dalmose af...
Mvh henriette

Anmeld

25. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for jeres svar:)

Er lidt lettet over at høre at min søn tilsyneladende er helt normal!
Har nemlig haft en diskussion med børnenes far (vi bor ikke sammen) og han mener ikke jeg opdrager vores søn ordentligt når han ikke altid hører efter hvad vi siger til ham>(

Men det er jo også altid nemmere at give mor i skylden i stedet for at hjælpe lidt til selv engang imellem...hmm...

Og til Henriette...

Læste et andet sted at din søn var blevet fundet igen, puha... hvor må du være lettet. Kan godt forst du var bange da han var væk, det er da også enhver mors mareridt. Godt historien havde en lykkelig slutning:)

Rikke.

Anmeld

26. juli 2008

Doktor Doolittle

Pooh skriver:

Har nemlig haft en diskussion med børnenes far (vi bor ikke sammen) og han mener ikke jeg opdrager vores søn ordentligt når han ikke altid hører efter hvad vi siger til ham>(

Men det er jo også altid nemmere at give mor i skylden i stedet for at hjælpe lidt til selv engang imellem...hmm...

Og til Henriette...

Læste et andet sted at din søn var blevet fundet igen, puha... hvor må du være lettet. Kan godt forst du var bange da han var væk, det er da også enhver mors mareridt. Godt historien havde en lykkelig slutning:)

Rikke.

Det kunne også være din søns far, der ikke opdrager ham ordentligt ;) Den skal du ikke tage på dig, din søn er 100& normal og jeg tvivler ikke et sekund på dine opdragelsesevner :)
(H) fra Tina

Anmeld

26. juli 2008

H+S Skjolgborg.

Pooh skriver:

Og til Henriette...

Rikke.

Hej Rikke..
Takker..;):D:):))
Dejligt ja det er ca hver anden år jeg har prøve det fra han var 5 år..
Håber han snart lære det må man ikke..Syntes vi har prøve alt..
Men som sagt så 3 gange på 7½ er nok ikke så slemt igen..
MVH Henriette(H)

Anmeld

26. juli 2008

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

Pooh skriver:

Og til Henriette...

Rikke.

Hej Rikke..
Takker..;):D:):))
Dejligt ja det er ca hver anden år jeg har prøve det fra han var 5 år..
Håber han snart lære det må man ikke..Syntes vi har prøve alt..
Men som sagt så 3 gange på 7½ er nok ikke så slemt igen..
MVH Henriette(H)

P.S
UPS
Lille fejl af mig ikke hveranden år en gange om året fra han var 5 år..
=3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.