Ben/læg kramper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2010

karina pigen

AAAAV..

jeg vågnede med et chok op i nat og kastede mig rundt i sengen da mit ene læg gik i  krampe.. aaaav.. hvad sker der lige for det, og nej det gjorde naaas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

AnneBJ

Gør det også tit hos mig, også når jeg bare kommer til at spænde musklen. det skulle være meget normalt, men ved ikke hvorfor

Anmeld

21. september 2010

Lene76

karina pigen skriver:

AAAAV..

jeg vågnede med et chok op i nat og kastede mig rundt i sengen da mit ene læg gik i  krampe.. aaaav.. hvad sker der lige for det, og nej det gjorde naaas.

det er desværre helt normalt..... har oplevet det ved mine 2 sidste graviditeter... men heldigvis ik denne gang. Jeg fandt desværre bare ik noget der hjalp mod det.... så ud på gulvet og stræk benet ud

Anmeld

21. september 2010

Moaaar <3

karina pigen skriver:

AAAAV..

Det har jeg prøvet mange gange, hader det !! Tror bare at det er når man kommer til at spænde for meget ..har nogen gange taget mig selv i at Skynde mig at tænke på noget at og gøre noget andet...bevæge lige det ben så jeg ikke fik krampe...for F... jeg hader det !!

Anmeld

22. september 2010

karina pigen

det også mere det chok man får når man ligger og sover og pludselig  en smerte uden lige.. jeg ved nemlig godt man enten skal slappet af ( og det kan jeg ikke) eller op og flexe foden op af en væg.. men er du gal en dans det blev til i sengen... bare for at registere hvad der foregik til man kom op.. hehee

men intet i nat.. wheee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.