Invitaton til bryllyp OG dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2010

FamilenStorm

Hejsa..

Vi står i den dejlige situation og skal giftes og vil i den forbindelse også få vores lille prinsesse døbt..

Men er lidt på afveje hvad vi skal skrive i invitationen..

her er hvad jeg er kommet frem til so far:

Kære__________________

I eventyret får Prinsen altid Prinsessen og det halve kongerige.

Det halve kongerige må vi nok undvære… men det skal ikke forhindre os i at få hinanden!

I samme anledning vil vores lille prinsesse blive døbt.

Derfor vil der glæde os at se dig/jer i Seden Kirke lørdag den 4. juni 2011 kl. 14:00

Da vi efter vielsen og dåb skal have taget nogle billeder, vil det glæde os at se dig/jer i Fangel Forsamlingshus kl. 16:30 for at fejre dåben. Efterfølgende vil bryllupsfesten starte kl.18:30 med noget god mad, dans og hygge

Vi ønsker en afslappet og hyggelig fest i godt selskab med venner og familie,
så vi håber at I vil komme og fejre vores store dag med os.

Kærlig hilsen

Hvad synes i.. andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Hejsa..

Vi står i den dejlige situation og skal giftes og vil i den forbindelse også få vores lille prinsesse døbt..

Men er lidt på afveje hvad vi skal skrive i invitationen..

her er hvad jeg er kommet frem til so far:

Kære__________________

I eventyret får Prinsen altid Prinsessen og det halve kongerige.

Det halve kongerige må vi nok undvære… men det skal ikke forhindre os i at få hinanden!

I samme anledning vil vores lille prinsesse blive døbt.

Derfor vil der glæde os at se dig/jer i Seden Kirke lørdag den 4. juni 2011 kl. 14:00

Da vi efter vielsen og dåb skal have taget nogle billeder, vil det glæde os at se dig/jer i Fangel Forsamlingshus kl. 16:30 for at fejre dåben. Efterfølgende vil bryllupsfesten starte kl.18:30 med noget god mad, dans og hygge

Vi ønsker en afslappet og hyggelig fest i godt selskab med venner og familie,
så vi håber at I vil komme og fejre vores store dag med os.

Kærlig hilsen

Hvad synes i.. andre forslag?

Det lyder da helt fint En anden mulighedkunne også være at lave to forskellige invitationer, men sendt i samme brev

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

jeg synes det lyder godt. det kan du sagtens skrive

Anmeld

21. september 2010

Snefnug1984

Synes det lyder super.. men lægger I op til at det ikke er alle der skal med til begge fester? Tænker bare nu hvor I vælger at dele tiden op så det er barnedåb først og så bryllupsfest bagefter? Hvis ikke, synes jeg ikke I behøver skrive, at dåben "kun" varer til kl. 18.30

Anmeld

21. september 2010

BabyMus

Jeg synes også det lyder helt fint. Ville nok fortsætte i "eventyr" / "prinsesse" stilen hele vejen igenne, i stedet for kun i starten. Det kunne være rigtig fint synes jeg. (:

Da vi efter vielsen og dåb skal have taget nogle billeder.. Den linie der.. Ved ikke helt, synes bare ikke det passer til at stå der med det der kommer bagefter..

Og så tænkte jeg også, om det med tiden er delt op? For sådan ville jeg nok heller ikke skrive det, hvis det altså er de samme mennesker der skal med. Så ville jeg nok finde på lidt mere i slutningen, stadig i eeventyrdelen. 

Nu skal det altså ikke lyde som om jeg disser alt det du har skrevet eller noget, for det er rigtig godt synes jeg. Ville bare omformulere de ting du har skrevet som jeg har nævnt her, hvis det var mig. Men ellers synes jeg det er rigtig godt. (:

Anmeld

21. september 2010

FamilenStorm

Mange tak for feedbacken.. Både det positive og konstruktive.. Er også et udkast so far..

Det er de samme gæster der skal med både til dåben og og til bryllupsfesten, var bare kæresten der godt kunne lide at vi skrev hvornår hvad skete.. Men kan sagtens se at det måske er lidt irellevant.

Med hensyn til at holde det hele i eventyrstilen har i så nogle forslag.. For hvis der er noget jeg mangler så er det kreativitet Så forslag vil blive taget imod med kyshånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.