Eksperthjælp: Til Nicole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Jeannette Costantina Guariniello

"Til Nicole"

hej jeannette...

vores datter er fra den.11.09 og hun er begyndt at få den der afføring som de skal ha. men alligevel virker det som om at hun har voldsomt ondt i maven for når hun skriger så krybber hun helt sammen. er der nogen steder hvor vi kan trykke for at hjælpe hende af med denne smerte? vi kørte på lægevagten den ene aften hvor vi fik afvide at det ikke var hendes tarme for hun var blød men at vi var nogle meget bekrymrert forældrer. hvor kan vi trykke henne både for at få hende til at falde til ro og hvis det nu er maven?

Hilsen Nicole

Jeannettes svar

Hej Nicole

Der må være sket en fejl for jeg svarede på dit spørgsmål i går, men kan i dag se at det ikke er afsendt.

Her kommer det så igen.

Det tyder på at din datter har problemer med maven. Det at hun er blød kan skyldes at hun er i starten af problemerne.

Ammer du hende eller får hun erstatning?

Det er vigtigt at du ikke giver hende mad mere end hver 3.time da maven ellers aldrig får ro.

Jeg kan ikke hjælpe dig med punkter du selv kan bruge da jeg jo går hele kroppen igennem når jeg behandler. Det du kan gøre er at masser hende ganske blødt i den trekant hun har lige under brystbenet. Her vil hun reglen være hård når hun græder. Du kan også massere hende op af læggen forsigtig og stryge hende langs indersiden af foden. Dette er ikke punkter som har noget med tarmene at gøre, men hjælper hende med at falde til ro.

Se siden an et par dage, men hvis det forsætter ville jeg opsøge en zoneterapeut. Nå hun ikke er ældre så er det rimelig nemt at får maven igang og I vil i løbet af meget kort tid få en gladere baby :-)

Hilsen

Jeannette

Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.

Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

puttecolle

jeg havde for små brystvorter så jeg begyndte at malke ud men stadig lagde hende til så hun stadig kunne få den trykhed men det blev kun til en flakse hun fik af min mælk om dagen til at starte med også fik mme men da hun begyndte at grade efter hun havde fået min mælk begyndte vi at tro at det var fordi jeg røg og drak cola da vi hørte det fik i mælken så fik de piller til at stoppe det med så nu får hun kun ren mme men stadig bliver lagt på mit bryst. og vi er så begyndt at give hende 2 flasker syrnet om dagen for at hjælpe på vej med hendes afførring.. men der er rigtigt mange der har snakket om at vi sku prøve molicon dråbber. kender du noget til dem?

hilsen Nicole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.