Stor/lang strik til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg leder efter en stor vamset strik med knapper til min kæreste, han har ønsket sig en i et år nu men vi har ikke kunne finde en som går ned over hofterne. Det skal være et rigtig tyk en, og helst ikke med alt for dyb udskæring... Nogen der ligger inde med et link?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

serinasmor

nu ved jeg jo ikke hvor lang den skal være eller hvilken stil... men prøv at kigge på

http://www.smartguy.dk/fashion/viseftertype.asp?typeId=12

der var i hvert fald en del

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Jeg har selv overvejet denne lækre Hugo Boss sag til manden.. ved ikke om det er noget i den stil I leder efter?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Jeg har selv overvejet denne lækre Hugo Boss sag til manden.. ved ikke om det er noget i den stil I leder efter?

Nøøøøøøj den er fin...... Den ville min mandse da se OK lækker ud i Hvad koster sådan en dag.. Hugo Boss skriger ikke ligefrem "studiepris"

Anmeld

21. september 2010

Sofia

kitty skriver:

Nøøøøøøj den er fin...... Den ville min mandse da se OK lækker ud i Hvad koster sådan en dag.. Hugo Boss skriger ikke ligefrem "studiepris"

Ja den er nemlig SÅ lækker. Men (sagt med hviskende stemme) den koster også 2600-...... Men ja, det Er jo også en HUGO, den ER i uld, og den ER lækker lækker lækker. Og kan holde i mange år 

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Ja den er nemlig SÅ lækker. Men (sagt med hviskende stemme) den koster også 2600-...... Men ja, det Er jo også en HUGO, den ER i uld, og den ER lækker lækker lækker. Og kan holde i mange år 

Så vil jeg sgi hellere have den der lækre vinterjakke OG et par skindstøvler til mig selv Han er alligevel ligelad med, om der står Hugo Boss eller H&M. Og lige nu har han en Gudrun&Gudrun strik, og den er bestemt heller ikke værst

Anmeld

21. september 2010

Sofia

kitty skriver:

Så vil jeg sgi hellere have den der lækre vinterjakke OG et par skindstøvler til mig selv Han er alligevel ligelad med, om der står Hugo Boss eller H&M. Og lige nu har han en Gudrun&Gudrun strik, og den er bestemt heller ikke værst

Ja jeg gispede også, men nu tænker jeg at jeg kan nå at spare op inden julen

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Ja jeg gispede også, men nu tænker jeg at jeg kan nå at spare op inden julen

Åh Gud ja, Jul!! Så skal man jo til at være kreativ igen igen....  Nå, jeg finder nok på noget! Og jeg tror din kæreste bliver MAX glad hvis an får den i julegave!

Anmeld

21. september 2010

Sofia

kitty skriver:

Åh Gud ja, Jul!! Så skal man jo til at være kreativ igen igen....  Nå, jeg finder nok på noget! Og jeg tror din kæreste bliver MAX glad hvis an får den i julegave!

Tror også han ville blive rigtig glad for den!! Men måske bør jeg alligevel være mere fornuftig og købe en billigere gave, da vi står overfor en dyr flytning og babyudstyr..  Nå, ikke mere spam på Rosas tråd Hav en fortsat god dag søde Kitty.

Anmeld

21. september 2010

Malthesmoar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.