Stor blandet bunke til FAR :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
433 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Milsen82

Hejsa.

Mangler far lidt tøj til gaderoben?  Jeg har en stor bunke blandet tøj, mest i str L og XL skal jeg meget gerne vil sælge til en super god pris. Der er mærker som cottenfield, signal, diesel, Jack og Jones osv. Langt det meste er brugt en del, men også noget er kun brugt få gange.

Billederne viser kun en smule af det. Der er bla. jeans, trøjer, strik, t-shirts osv.

Undskyld den dårlige billedekvalitet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øverste og nederste billede- hvilke størrelser er de/mærker? Og hvad forestiller du dig prismæssigt?

Anmeld

21. september 2010

Milsen82

Den øverst er fra signal og den nedereste mener jeg er fra Jack og Jones - begge str L/XL. Men har meeeget mere, vil gerne blande en bunke til dig til en god pris, hvis det kunne ha interesse

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milsen82 skriver:

Den øverst er fra signal og den nedereste mener jeg er fra Jack og Jones - begge str L/XL. Men har meeeget mere, vil gerne blande en bunke til dig til en god pris, hvis det kunne ha interesse

En bunke er ikke nødvendigt, jeg vil gerne se tingene enkeltvist og så vælge, men forstår godt hvis du ikke har tid til at fotografere det hele. Og så skal jeg forresten lige være sikker på at min kæreste overhovedet er interesseret

Anmeld

21. september 2010

Milsen82

Hi hi det er bare helt i orden og forståeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.