Hejsa alle.
For en uge siden tog jeg en positiv graviditetstest. Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde. Det var bestemt ikke planlagt!! Jeg har i forvejen to skønne børn, en dreng og en pige. Jeg har da ønsket at få nr. 3, men bare ikke lige nu, men sådan skullel det altså ikke være. Nu hvor jeg har vænnet mig lidt til tanken, er det slet ikke så tosset. Et maj barn er da dejligt. Jeg ved ikke hvornår jeg har termin, da jeg slet ikke har haft styr på min cyklus. Skal til lægen om par uge, så må jeg se, hvad hun siger! Har det ok, lidt spændinger i maven, ømme bryster, men vist kun det man kan forvente. Heldigvis ingen kvalme, men det har jeg heller ikke haft de to andre gange.
Jeg har fortalt mine forældre det, de synes det var en fantastisk dejlig nyhed. De elsker alle deres børnebørn og vil helt sikkert komme til at holde af denne lille "smutter" også.
Jeg glæder mig til at følge jer alle herinde, have nogen man kan spørge til råds, snakke med tingene om og dele ens glæder - som så mange ikke forstår når de ikke selv er i situationen.
Vh. mig...
Anmeld