Hvad ville I gøre? (om jdm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Anja

Nu er det jo sådan, at Elias skal være hjemme i morgen. Jeg skulle til jdm i morgen, men da der er 45 minutters kørsel hver vej er jeg ikke så tryg ved at køre så lang en tur med ham alene, da han jo stadig er i risiko for at få blødning i svælget.

Det er 3 uger siden jeg sidst var til jdm og jeg skal have pks om præcis 2 uger. Den jdm jeg talte med var ikke "min" så hun ville ikke vurdere om jeg burde have en anden tid eller om det var okay bare at droppe den. Hun mente, at jeg evt kunne ringe til "min" jdm i morgen, og spørge ad.

Jeg tænker nok lidt, at jeg vel bare kan droppe den. Det eneste jdm talte meget om sidst var, at hun mente, at det ville blive et stort barn og det var jo nok en ide at holde øje med det. MEN jeg tænker jo lidt, jeg skal jo have pks 10 dage før termin så monsterbaby når det vel ikke at blive og dernæst er der jo ingen komplikationer ved at baby er 4 kg eller der omkring, da jeg jo ikke skal føde vaginalt.

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Grynt

tjaaa, hvad ville jeg gøre bombombom  Tror jeg ville følge min mavefornemmelse først og fremmest. Jeg ville som punkt 1 sørge for at jeg var hjemme hos min min søn eller få en anden til at se efter ham i den tid det tog at tage til jm. Hvis jeg ikke kunne få nogen til at passe ham ville jeg ringe og melde afbud hos jm. Måske få en ny tid eller tage til lægen hvis det skulle være.

Gav det mening?

Grynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.