kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

bette skriver:

også det jeg tænker ... arrrghh man kan jo næsten ik lave andet så

jeg lod vores datter sutte så meget hun lige gad og så flasken bagefter og så oumpede jeg... til den store guldmedalje.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

bette

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg lod vores datter sutte så meget hun lige gad og så flasken bagefter og så oumpede jeg... til den store guldmedalje.....

okay.. hvor længe gik der før du have nok mælk så?

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

bette skriver:

okay.. hvor længe gik der før du have nok mælk så?

det var lidt et andet scenarie.... jeg har/havde mange stærke rygsmerter og derfor producerede jeg ikke nok mælk... min krop lukkede ligesom ned for produktionen... så jeg prøvede at holde den oppe og det fungerede...

til sidst gav jeg dog op, jeg måtte ikke tage smertestillende mens jeg ammede og jeg kunne ikke holde det ud til sidst.... desværre

Anmeld

21. september 2010

bette

Ni-ko-li-ne skriver:

det var lidt et andet scenarie.... jeg har/havde mange stærke rygsmerter og derfor producerede jeg ikke nok mælk... min krop lukkede ligesom ned for produktionen... så jeg prøvede at holde den oppe og det fungerede...

til sidst gav jeg dog op, jeg måtte ikke tage smertestillende mens jeg ammede og jeg kunne ikke holde det ud til sidst.... desværre

ahh okay så.. men så kan jeg forstå man ikke kan producere mælk udelukkende via en brystpumpe.. 

baby er nødtil at ligges til igen og igen før der sker noget?

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

bette skriver:

ahh okay så.. men så kan jeg forstå man ikke kan producere mælk udelukkende via en brystpumpe.. 

baby er nødtil at ligges til igen og igen før der sker noget?

nej, man kan godt udelukkende med pumpe:0)

men det er lettere hvis baby hjælper og så træner man også baby lidt....  baby er mest effektiv;0)

Anmeld

21. september 2010

bette

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, man kan godt udelukkende med pumpe:0)

men det er lettere hvis baby hjælper og så træner man også baby lidt....  baby er mest effektiv;0)

okay... jamen så må jeg jo bare igang så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.