Bromberg skriver:
Igår tog jeg en tur på sygehuset til en akupunktur pga. mit bækken, det var fantastisk, imens de sad der, men da hun så fjernede nålene startede det..
Jeg fik murren i lænden og en rigtig trykkende følelse dernedaf.. Fy for pokker, den der murren blev til mere og mere, varede længere og længere.. Og pludselig gik jeg i panik.. Vi har jo INEGNTING i fryseren (hvad fa'en tænker jeg på
), har hørt så mange sige at man skal have noget mad i fryseren som bare skal varmes, og hvad havde vi? Kødsovs, til en, EN person.. ARGH.. Så afsted til Føtex, de havde tilbud på frysemad.. Så nu er maden da sikret..
Da vi så kommer hjem, og kan grine lidt af det hele kommer vi i tanke om at tasken til sygehuset ikke engang er pakket.. ALTSÅ hallo, og så tænker jeg på mad? Siger så til Rasmus at jeg har skrevet pakkelisten, han udbryder; HVAD FA'EN SKAL JEG MED EN LISTE? Den kan vi sku da ikke give ham på når vi skal hjem.. 
- Nå, måske jeg skulle til at pakke tasken.. Synes jo bare at han gerne lige må vente til efter fredag.. Så er jeg da i uge 38.. Men det skal da ikke undre mig hvis han slet ikke vil ud nu 
Heheh... den følelse kender jeg alt for godt!!!
Da jeg var 33+6 var jeg jo MEGET tæt på at gå i fødsel, og derfor lå jeg ned i 3 LANGE uger for at undgå at føde...!!! Nu hvor jeg igen må bevæge mig (er 38+1), sker der bare ikke en dyt!!!
Jeg har godt nok MEGA ondt i lysken og er generelt SUPER øm mellem benene..... føler hele tiden, at nu e rhun på vej, meeeeen så alligevel ikke!!!! Hmmm....
Tror jeg er lidt utålmodig fordi, min jordemoder sagde i fredags, at hun slet ikke fatter, at jeg ikke har født endnu... er jo begyndt at åbne mig en smule, har næsten ikke noget tilbage af livmoderhalsen og lillepigen ligger SÅ langt nede, så det egentlig kun er lidt veer, der mangler.... men HALOOO.... hvor er de vee så henne, om man må spørge... hahaha 

Så jeg føler med dig....
Lea