Graviditets billeder ( fotograf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2010

karina pigen

nu kan jeg ik vente mere..

jeg kender en masse gode fotografer, så nu kaster jeg mig ud i mave billederne..

jeg tager hele vejen til jylland vojens da ham jeg synes er den bedste i verden bor der.. og jeg skal give 500 kroner.. har brugt ham før til noget " model" shoot.. og jeg glææder mig.. han skal nu os tage billeder når der er 8 uger til termin.. men lidt gode fotos allerede nu gør  vel intet og det passer med at manden har føsdag ugen efter så jeg kan lave en speciel gave til ham..

til jer derude der overvejer det .. giv ig en besked.. jeg kender altså dygtige fotografer både på sjælland og ja jylland.. og tror det er gode minder senere hen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Malonde1985

Jeg kunne også tænke mig at få lavet professionelle billeder af maven, og med min datter  men vil gerne lige vente 2-3 mdr endnu. Men hvis du kender nogle på sjælland ku jeg godt være intra

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Jeg kunne også tænke mig at få lavet professionelle billeder af maven, og med min datter  men vil gerne lige vente 2-3 mdr endnu. Men hvis du kender nogle på sjælland ku jeg godt være intra

inden jeg blev gravid fik jeg atget en masse billeder..

og nu ja så er det stoppet..men ville grne ha lidt forskellige billeder af maven til min baby bog så tænkte hvis jeg skal så skal det gøres godt..

selve de der klassise graviditets billeder venter jeg nu os med til der er ca 8 uger tilbage og det er også om ca 3 mdr hvor jeg går udfra maven er stor og flot..

det her er bare undervejs flotte billeder.

men her i kbh kender jeg covermodel. Janus. han koster altså en del mere.. men han tager suuuuuper flotte billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.