mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2010

de-wett

Jeg ville lige høre i forskellige herinde hvornår i begyndte a produkcere mælk? For er lidt bekymret om jeg ikke kommer til at amme.

Har snakket med f.eks min mor og hun fik det meget tidlig i sin graviditet og nu er jeg 30+3 og har ikke skykken a noget i mine bryster. de er bare vokset

Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Sky

Hejsa.

Uden at vide det med sikkerhed - jeg er selv 1. gangsgravid - så tror jeg ikke det er noget du skal bekymre dig om!. Jeg har heller ikke skyggen af mælk endnu, og det bekymrer mig ikke for så vidt jeg ved løber mælken først til et par dage efter fødslen... Det er først dér brysterne bliver rigtig spændte og fyldt med mælk.

Jeg har ikke hverken ømme bryster eller noget - farven på vorten er blevet mere mørk og de er vokset lidt + at blodårene er blevet mere tydelige, men der er ikke tegn på noget som helst der minder om mælk.

Det er ikke sikkert jeg har ret, men jeg er i hvert fald ikke selv bekymret og vil også meget gerne amme

Sky 33+2

Anmeld

21. september 2010

de-wett

Jeg håber ihvertfald at det kommer for vil rigtig gerne amme

Mange tak for svaret

Anmeld

21. september 2010

Kaufie

Jeg kunne trykke et par dråber råmælk ud i et par mdr før fødslen i min første graviditet - og kan det også denne gang - men det skulle ikke have noget at sige i fht om du kan amme.

Det har mere at sige at din mor kunne amme - og at de fleste kan amme, hvis de vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.