Babys ankomst blir den.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Siber

tada................................

5. nov!!!

Vi var til samtale i dag på sygehuset, og de kunne ikke give mig en termin, det var for sent (at jeg forstår dette system!!!) men alt i mellem 29 okt og 17 nov og derfor skal jeg have PKS den 5 nov!

Vi så bebs på scanning igen og mod alle odds, ja så ligge denne lille bebs altså med hovedet nedad, og langt ned i bækkenet!

Så nu venter vi bare på at der skal gå 6 uger, også er jeg klar!

Jeg kan jo evt sende en sms til en af jer, så I kan opdatere, for jeg kommer jo ikke på nettet de første 4 dage, og jeg er ikke sikker på jeg kan få Andreas til det! I er jo nødt til at vide om det bliver en drenge eller pige ikk!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Marco2

Du må meget gerne sende til mig. Du kan lige få nummer på pb.

Og tillykke med datoen.

AG

Anmeld

20. september 2010

Tut

Ih hvor spændende...

November-børn er skønne (læs: Nana er fra 25/11)

Du må gerne SMS'e mig - jeg går jo hjemme og feder den alligevel

Anmeld

20. september 2010

Siber

Marco2 skriver:

Du må meget gerne sende til mig. Du kan lige få nummer på pb.

Og tillykke med datoen.

AG

yes det er en aftale, send mig en pb!

Anmeld

20. september 2010

Marco2

Siber skriver:

yes det er en aftale, send mig en pb!

Er gjort

Ag

Anmeld

20. september 2010

Siber

Tut skriver:

Ih hvor spændende...

November-børn er skønne (læs: Nana er fra 25/11)

Du må gerne SMS'e mig - jeg går jo hjemme og feder den alligevel

send mig en pb så får du også nyheden afvide!

Anmeld

20. september 2010

Anja

Skønt for jer med en dato. Men ja, sikke et mærkeligt system!!

Lidt sjovt, at det lige bliver den 5. nov, for jeg skal have pks den 5. okt  - præcis en mdr mellem

Anmeld

20. september 2010

Kaufie

Spændende - men lidt surrealistisk at have dato på barnets fødselsdag, kan jeg tænke mig....

Og vildt underligt, at de ikke kan sætte en termin.....

Når I tager 5/10 og 5/11, så satser jeg på 5/12... (en uge over tid som med William...)

Anmeld

21. september 2010

linemus

Ej, hvor er det vildt, at I alle sammen er så tætte på termin allerede. Oktober, november, december... det er jo lige om lidt!!

Siber: Dejligt du har fået din dato. Det må være rart, når nu terminen har været så flyvende, er det ikke? Hvorfor er det nu, du skal have pks? (ja, undskyld mig, men jeg er nok det mest glemsomme... eller må jeg undskylde mig med ammehjernen? )

Glæder mig til at høre om din fødsel og den lille ny, så super med en updater, så vi kan få besked

Knus Line

Anmeld

21. september 2010

Siber

linemus skriver:

Ej, hvor er det vildt, at I alle sammen er så tætte på termin allerede. Oktober, november, december... det er jo lige om lidt!!

Siber: Dejligt du har fået din dato. Det må være rart, når nu terminen har været så flyvende, er det ikke? Hvorfor er det nu, du skal have pks? (ja, undskyld mig, men jeg er nok det mest glemsomme... eller må jeg undskylde mig med ammehjernen? )

Glæder mig til at høre om din fødsel og den lille ny, så super med en updater, så vi kan få besked

Knus Line

Hej Line,

Det er helt ok, det er jo hellere ikke til at holde styr på alle de damer og deres fødsler herinde!

Jeg fik PKS med Alma og JOhanna fordi de lå i UK. Så når det er 3. gang anbefaler de ikke at man føder selv, pga fare for at det gamel sår skal springe op!

Men det er lidt "morsomt" at denne baby bare ligger med hovedet nedad, det havde jeg ikke lige oddset, men det gør jo ikke nogen forskel alligevel, jeg skal have PKS

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.