Muren ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Ox.

Hjælp, hjælp, hjælp ...

Jeg har nu ramt den velkendte mur ..  Jeg mangler ca 10 kilo før jeg er tilfreds og har nået mit mål, men pludselig er energien, lysten til at træne og det hele bare væk ...

(Har endda spist et marcipanbrød )

Jeg aner simpelthen ikke hvor det pludselig kom fra, men har ikke lyst til at det skal gå den forkerte vej igen, men hvor f... blev min motivation og energi af?? ...

Har i andre prøvet det, hvad gjorde i? ... Føler mig simpelthen så sølle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Svei

Altså, nu er min motion og sund kost for livet og for at holde fedtet væk, så jeg har ramt den mur mange mange gange i de 7 år jeg har holdt min vægt der hvor jeg vil.. mit råd er at holde en pause fra det hele nogle dage eller en uge eller hvad du synes...det tager du ikke på af, måske lidt i væske og så kommer motivatione igen...nogle mener endda man kan sparke lidt til vægttabet/forbrændingen ved at spise usundt nogle og så tilbage igen.

Så giv lige dig selv et pusterum, da det jo virkelig er foraltid du skal kunne leve med den livsstil og ellers bliver det bare for surt og du ender mellem de 90-95% som er fede igen 5 år efter vægttab...så nyd du dit marcipan og hvad du ellers kan finde på..

Anmeld

20. september 2010

Ox.

Jbk skriver:

Altså, nu er min motion og sund kost for livet og for at holde fedtet væk, så jeg har ramt den mur mange mange gange i de 7 år jeg har holdt min vægt der hvor jeg vil.. mit råd er at holde en pause fra det hele nogle dage eller en uge eller hvad du synes...det tager du ikke på af, måske lidt i væske og så kommer motivatione igen...nogle mener endda man kan sparke lidt til vægttabet/forbrændingen ved at spise usundt nogle og så tilbage igen.

Så giv lige dig selv et pusterum, da det jo virkelig er foraltid du skal kunne leve med den livsstil og ellers bliver det bare for surt og du ender mellem de 90-95% som er fede igen 5 år efter vægttab...så nyd du dit marcipan og hvad du ellers kan finde på..

Ok - tak for det

Det er ellers gået så fint siden marts da jeg begyndte, og der er røget et godt stykke over 30 kilo, og så kom det bare pludseligt .. Men må sætte mig ned og se på gamle billeder af mig selv i aften tror jeg! Hehe

Anmeld

20. september 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Ok - tak for det

Det er ellers gået så fint siden marts da jeg begyndte, og der er røget et godt stykke over 30 kilo, og så kom det bare pludseligt .. Men må sætte mig ned og se på gamle billeder af mig selv i aften tror jeg! Hehe

Ja, men det er meget godt at lære allerede nu...for det er virkelig en kamp, ikke de der 10 kg, det skal du nok klare, men bagefter, når ikke du har et mål og så skal holde din motivation, det er satme en kamp for livet... det har overrasket mig rigtig meget, men det er der jo en naturlig forklaring på, da alle vores fedtceller jo bare er tømte og gerne vil fyldes op igen og det gør man som før-fed er evig sulten og nemt tager på----fanme ikke fair...øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.