Misja skal starte i vuggestue..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Sabby

Så er det her 1 aug Misja starter i vuggestue, den samme som Natasja går i, det er jo super, men her til morgen da jeg spurgte hvilken stue hun skulle starte i anede de intet(?) jeg ville jo mene at de da burde vide det allerede nu, eftersom hun skal starte om en lille uge, er det mig der er åndssvag eller(?)

Jeg er glad for den stue hvor Natasja går, til trods for at det er 2 gang de skifter hele personalet ud (inde på hendes stue) der er så stadig en af de gamle pædagoger tilbage inde på stuen, men det konstante skiften ud af personalet gør mig lidt utryg.

Den anden stue som Misja også kan komme til at gå i, personalet derinde kender jeg slet ikke, og er derfor lidt ekstra nervøs, jeg er en type der klinger mig til vante situationer, og ikke er så glad for ændringer, medmindre det er positivt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

fam.4xc

du er vist ik helt unormal... eller også er jeg lige så unormal som dig:)

Jeg har også en datter der skal afsted om 2 mdr.... og jeg kender også bedst de pædagoger der var på storesøsters stue... men de har i hele vuggestuen også meget udskiftning, mange vikarer osv... flere af de faste er sygemeldte... og det siger heller ik lige mig noget posetivt..

Jeg er bare nød til at tro på de vil mit barn det bedste, og lige meget hvad ville jeg ik være god til at aflevere - det ved jeg bare - py ha glæder mig bare ik!!! :S

Kh Camilla

Anmeld

24. juli 2008

Honningblomst

Kan I ikke vælge et andet sted....jeg synes det lyder alarmerende at så mange er syge og at udskiftningen er stor..men måske vi bare er heldige i vores bh, der er de samme gogger som da min store dreng gik der for 6 år siden...
Knus Eva,...som virkelig synes man skal mærke efter i sig selv.(L)

Anmeld

24. juli 2008

Sabby

Jeg ringede lige ned til institutionen og forhørte mig om de havde fundet ud af hvilken stue hun skulle være på, det havde de så, hun skal gå inde på en anden stue end den Natasja går i, det nok også meget godt, både og tænker jeg.

Det gode ved det er, at så kan jeg komme og hente Misja i indkørsels perioden, efter hun har været der et par timer uden, at Natasja opdager det og bliver ked af det, og også vil med hjem,

Det dårlige, jeg bryder mig ikke om de pædagoger der er inde på den stue hvor hun skal gå, de virker gnavne, går rundt og ser ud som om de bare hellere ville være et andet sted.
Og så det at Misja måske ikke vil falde til så hurtigt, som hvis hun gik inde på Natasjas stue og var med Natasja som hun jo kender..... er jeg åndssvag, syntes det ikke selv men, det kan være i andre har en mening om dette :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.