Nu vil hun ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2010

SarahAa

Ja som overskriften lyder, så vil hun ikke ammes mere Ved ikke om det bare er en overgang, men jeg bliver ved at tilbyde hende brystet. Men nu nægter, bliver sur og meget ked. ØV! Vil virkelig gerne amme hende. Det skal lige siges at hun faktisk gerne vil om natten, men det er også det eneste tidspunkt.

Men er det simpelthen fordi hun ikke gider mere, eller er det bare en periode? Nogen som har prøvet lign? Håber i kan hjælpe mig. For vil virkelig gerne amme

Hjælp

Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

SarahAa

Glemte lige at skrive at hun er 6mdr - 7 her den 6okt Hihi

Anmeld

3. oktober 2010

Alína Hólm

har prøvet det. bare bliv ved. og helst ikke give hende flaske. det øddelægger lidt ammningen ved den alder

Anmeld

3. oktober 2010

Maise86

Vi havde det samme problem da Isabella var 5 mdr, hun havde simpelthen for travlt med alting, jeg var simpelthen knust og tudede i en hel dag fordi jeg bare ikke var klar til at opgive amningen.

Jeg tilbød hende ikke andet end lidt mos og grød, og så brystet uden at tvinge hende. Hun bed på igen efter et par dage igen og jeg ammede hende yderligere to måneder. Igen var det hende der sagde slut, og der var jeg bare klar til at acceptere det.

Håber det lykkedes for jer at finde den bedste løsning herfra i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.