uuuhhh hvor spændende.... og dejligt at lillemanden står fast - det er jo rigtig skkønt at vide 
Vores lillepige har stået godt fast i bækkenet nu i 6 uger - dvs. at hun satte sig fast allerede 8 uger inden termin... meeen hun ville jo selvfølgelig også gerne have været ude for et for ca. 4 uger siden... hahah!!!
Mht. slimproppen - hmm... tjaa jeg ved egentlig ikke, om min er smuttet, eller om den er der endnu må jeg indrømme...!! Den kunne jo godt være røget i toilettet uden jeg har bemærket det... eller som Trine skriver - at den måske er røget lidt ad gangen!!???
MEN jeg kan sige, at det slet ikke behøver at betyde, at ma er tæt på fødsel, bare fordi den ryger ud 
Min veninde (som fødte i sidste uge) slap af med sin slimprop ca. 6 uger inden sin termin, og hun gik én uge over tid.... 
Så ja - vi må pænt vente på at vandet går eller vi får veer.... meeeeen halløjsovs - giv mig da llige lidt veer, så den lille frøken derinde kan stoppe med at presse sit lille søde hovede SÅ langt ned i mit bækken, at jeg nærmest føler, at jeg render rundt med hendes hovede mellem benene.... av av av - sir jeg bare 
fra Lea, som faktisk er 38+0 i dag, og derfor gerne modtager ve-støv, kærlige tanker og pøj pøj'er.... heheh
Anmeld