Skemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Sabby

Da Misja blev 4 mdr. gik vi langsomt igang med at introducere hende til skemad, nu hvor hun er 6 mdr. går det stadig meeeeeget langsomt, det er som hun hun ikke rigtig kan finde ud af det.

Med Natasja gik det fint, hun elskede det der skemad fra start hun blev introduceret til det, og skovlede i sig, når jeg gav hende det.
Ved godt man absolut ikke må samligne dem, men det er nogen gange svært, for er lidt frustreret over, at det går så langsomt med Misja.

Andre der har oplevet noget i samme stil???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min Gustav (3.barn) var 9 mdr. før han accepterede andet end bryst, startede da han var 6 mdr. Så mit eneste råd er tålmodighed :)

Anmeld

24. juli 2008

fam.4xc

Helt enig med Karoline - det skal nok komme, men jeg kender den frustration du sikkert sidder med omkring mad situationen alt for godt :$

Min Catrine har gode dage og mindre gode dage... de mindre gode dage er der mer flaske end fast mad...

Kh Camilla med Catrine snart 8 mdr

Anmeld

24. juli 2008

Sabby

Tak for jeres svar, er glad for jeg ikke er den eneste hvis barn har det sådan.:)

Anmeld

24. juli 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hej:)

Jeg kender også til det du skriver.

Med min datter gik det også let, hun elskede det og kunne slet ikke få nok.
Men min søn var knap så begejstret!
Han nægtede at tage andet end bryst, og det endte faktisk med at jeg, efter råd fra sp, stoppede med at amme da han var 7 måneder gammel, simpelthen for at tvinge ham til fast føde.
Det skal dog lige siges at han var en kæmpe baby på 11½ kg (:-o), og han spiste meget tit både dag og nat for at kunne opretholde kampvægten. Og det tog meget hårdt på mig, der også lige var blevet alene med ham og hans søster.

Vil derfor ikke anbefale dig så drastisk en løsning, bare fortælle at jeg udmærket ved hvor frustrerende det er;).
Og ja, selvfølgelig kan man ikke lade være med at sammenligne søskende.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.