har virkelig brug for hjælp tøsser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2010

puttecolle

jeg fødte den 11.09 og fik en dejlig lille pige og vi blev på sygehuset to dage så vi kunne få lavet de undersøgelser som vi skulle men søvnen der ude gik rigtigt godt hun sov og vi havde ingen skrigeture.

vi kom hjem mandag og om aften havde vi vores første skrigetur og det enste der hjalp var at putte en flaske i munden men da vi så nåede til tirsdag og onsdag havde hun ingen afføring og hun skreg og skreg og ville hverken ha flasken eller sutten hun krøb bare helt sammen så vi købte noget syrnet mælk til hende som også har hjulpet meget men hun får stadig sine skrigeture og især lige når hun er ved at falde helt hen, det er som om at hun ikke tør og overgi sig.

er der nogen der har samme problem eller har haft som kan komme med nogle råd?

vi synger for hende og nuller med hende og leger med hende.

Hjælp tøsser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Corn

Hun kan jo være overtræt, så måske hun bare skal svøbes i ro i et roligt rum, uden tv ol. med lyset dæmpet

Anmeld

20. september 2010

puttecolle

Macaab skriver:

Hun kan jo være overtræt, så måske hun bare skal svøbes i ro i et roligt rum, uden tv ol. med lyset dæmpet

det værste af det hele det har vi også prøvet

Anmeld

20. september 2010

Risen

puttecolle skriver:

jeg fødte den 11.09 og fik en dejlig lille pige og vi blev på sygehuset to dage så vi kunne få lavet de undersøgelser som vi skulle men søvnen der ude gik rigtigt godt hun sov og vi havde ingen skrigeture.

vi kom hjem mandag og om aften havde vi vores første skrigetur og det enste der hjalp var at putte en flaske i munden men da vi så nåede til tirsdag og onsdag havde hun ingen afføring og hun skreg og skreg og ville hverken ha flasken eller sutten hun krøb bare helt sammen så vi købte noget syrnet mælk til hende som også har hjulpet meget men hun får stadig sine skrigeture og især lige når hun er ved at falde helt hen, det er som om at hun ikke tør og overgi sig.

er der nogen der har samme problem eller har haft som kan komme med nogle råd?

vi synger for hende og nuller med hende og leger med hende.

Hjælp tøsser 

Åh stakkels dig. Det er aldrig sjovt når de små er utilfredse. Har du prøvet at skrive ind til rådgivningen herinde? - ellers ville jeg også mene at din datter nok er overtræt og skal puttes noget før og gerne sammen med dig. I kan ligge jer sammen i sengen imens du synger for hende? Hun skal svøbes og så med en lille sut i munden og en stofblee i hovedet. Ellers svøb hende og våg hende rundt på armen hos dig mor. Det eneste hun har brug for hvis hun ikke er sulten og har ondt er tryghed. Mor = tryghed.

Held og lykke.. Husk på hun er lige kommet til verdenen og det er måske en reaktion på det hele.

Knus

Anmeld

20. september 2010

Corn

Åh stakkels dig. Det er aldrig sjovt når de små er utilfredse. Har du prøvet at skrive ind til rådgivningen herinde? - ellers ville jeg også mene at din datter nok er overtræt og skal puttes noget før og gerne sammen med dig. I kan ligge jer sammen i sengen imens du synger for hende? Hun skal svøbes og så med en lille sut i munden og en stofblee i hovedet. Ellers svøb hende og våg hende rundt på armen hos dig mor. Det eneste hun har brug for hvis hun ikke er sulten og har ondt er tryghed. Mor = tryghed.

Held og lykke.. Husk på hun er lige kommet til verdenen og det er måske en reaktion på det hele.

Knus

Ja mor er også den bedste i verden herhjemme... Så den unge herre vil skam ikke tage sutten, så jeg er voldsomt spændt på, hvordan det kommer til at gå, når jeg trapper ned med amning og han skal have mere fast føde...

Meeen der går da lige nogle uger endnu

Han er iøvrigt den første af mine unger, der ikke vil tage en sut

Anmeld

20. september 2010

Risen

Macaab skriver:

Ja mor er også den bedste i verden herhjemme... Så den unge herre vil skam ikke tage sutten, så jeg er voldsomt spændt på, hvordan det kommer til at gå, når jeg trapper ned med amning og han skal have mere fast føde...

Meeen der går da lige nogle uger endnu

Han er iøvrigt den første af mine unger, der ikke vil tage en sut

Hvor vildt ? Troede nærmest at alle unger gerne ville have sut.. Så må han da godt nok hænge i de babser der ! haha.. Tænk engang at han er over 3 måneder nu. det går jo simpelthen så stærkt! Hvad starter du ud med af grød? - hjemmelavet eller?

Anmeld

20. september 2010

Risen

Til ts, undskylder vi spammer din tråd.. vil oprette en ny om grød osv. Held og lykke med lille pigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.