lidt nye billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2008

Hudi

Så er der kommet lidt nye billeder på igroups. Det er af vores lille liva... altså 3 D.
Vi er selvfølgelig pavestolte og syntes bare hun er SÅ FIN (L)
Hilsen Heidi 31+5 og Uma 210806 (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2008

Miaand

Hej Heidi

Sikke nogen fine billeder, de er meget tydelige!:) Kan i fornemme om hun ligner Uma?? (Ved ikke om i også fik 3D scanning med hende). Sød er hun ihvertfald.

Ih jeg er sgu allerede skruk igen(L)

Kh Mia, Naja 060806 og Jonas 231007 (født i uge 35+4 8D uhh Se så gik den sidste tid inden fødsel meget hurtigt :D )

Anmeld

13. februar 2008

Hudi

ja vi syntes hun ligner Uma rigtig meget (L) Har siddet og kigget på billederne af Uma og det er bare vildt så tydeligt det er :P Så endnu en lille tøs der ligner sin far..(L)
Hvor stor var Jonas da han blev født... Håber det er okay at jeg spørger.
Hilsen Heidi 32+3 og lille Uma 210806(L)

Anmeld

14. februar 2008

Miaand

Hej igen Altså hvor må det være vildt at i kan "se" Uma i lillesøster!!:) (eller omvendt:)) ) Det er da helt ok du spørger:D og det vr bestemt ikke for at skræmme dig:S Det var bare fordi det kom sådan bag på os, og så for at sige at den sidste tid gik så hurtigt:-o (tilbage til spørgsmålet:$) Jonas var rimelig stor, han vejede 2964 og var 49,5 cm lang, så det gjorde ikke spor at han kom før tid, han var jo blevet en kææmpe hvis jeg feks var gået over tid8D (ikke at det havde gjort den store forskel, da det endte i akut kejsersnit:'( ) Men jeg er også selv 181 høj (og vejer 15 kg for meget:$) og min kæreste er 187 så vi får jo nok lidt større børn end gennemsnittet;) Naja vejede også 3710 10 dage før termin. KH Mia, der glæder sig til at se billeder når lillesøster(Liva?) kommer og sammenligne med 3D :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.