Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Pippi

Hej med jer :-) Jeg er ny på siden... Jeg har endnu ikke været til første lægetjek, men har fået bekræftet af adskillelige g-test at jeg er gravid :-) Jeg har regnet mig frem til at min termin må være omkring den 12 Maj. Skal til første lægetjek den 1/10, glæder mig sådan!!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Line Højdal

Velkommen på siden og STORT TILLYKKE

Et Majbarn lyder skønt, jeg vil glæde mig til at høre hvordan det går med det hele!!

Jeg selv er sat til 11. april, men det er ikke helt sikkert. Har været til første lægetjek og går nu bare og glæder mig som et lille barn til første scanning - jeg kan slet ikke vente på at få lov til at se livstegn derindefra

Knus & kram Line

Anmeld

20. september 2010

Pippi

Tusind tak :-) Jeg glæder mig også så meget til første scanning, det bliver så spændende at se den lille :-)

Synes det er så svært at gå og holde på den lille hemmelighed. Har her de sidste 5 dage haft en del kvalme og været enormt træt, i lørdags var vi til familie tam tam og der var det selvfølgelig virkelig slemt. 

Glæder mig til at høre om din første scanning :-)

Anmeld

22. september 2010

Thirle3

Hej Pippi

Velkommen til siden og stort tillykke

Glæder mig til at høre hvordan din graviditet forløber Håber din kvalme går væk snart, jeg er også selv voldsomt træt kunne bare sove hele tiden.

Hilsen Thirle3

Anmeld

22. september 2010

Pippi

Hej Thirle.

Tusind tak, dejligt at høre fra jer, synes det er så spændende at følge med i de forskellige graviditeter :-)

Håber virkelig også snart kvalmen går væk, synes virkelig det er slemt når man ikke er vandt til at have kvalme :-(

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.