Murren og mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anja

Jeg har siden i går aftens haft en masse murren i underlivet og en del mens-smerter. Jeg har mest af alt lyst til at tage et par panodil for at se om smerterne kan dæmpes lidt.

Tror I det er okay? Nogen, der har prøvet det?

Jeg skal jo have pks om 15 dage og bliver straks lidt nervøs for om der er noget under opsejling.

Anja 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Joan ( Smallie )

Jeg ville nok lige høre ad på fødeafd. Bare for at værre sikker.

Anmeld

20. september 2010

Mary

Nu er det jo din 3. gang, men ved ikke hvordan man ser på det når du har fået ks?! MEN, man siger jo at tredje fødsel er drillende, og dermed tror mange at det er ved at gå i gang mange gange før det rigtig går løs. Mon ikke det er det du oplever nu? Jeg vil personligt gerne skrive under på at tredje fødsel er forvirrende før det rigtig starter!  Havde det som du beskriver i mange mange mange uger! 

Anmeld

20. september 2010

Anja

Nu har jeg taget to panodil, men synes ikke de har gjort den store forskel. Har desværre en sløj Esther-tøs hjemme så kan ikke lige smide mig på sofaen og lade maven få ro, det ville ellers være dejligt.

Anmeld

20. september 2010

Mie A

Sådan havde jeg det mange gange de sidste uger op til Lærkes fødsel. Nåede mange gange at tænke nu er det nu... men nixen bixen.

Men jeg ville nu alligevel lige holde øje med om det bliver værre... og så kontakte sygehuset, hvis det er tilfældet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.