Grønt slim?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.028 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anonym trådstarter

Hjææælp skønne kvinder, er anden gangs gravid med termin om en uge (sidst fødte jeg 14 dage for tidligt).
Ville lige tage en gang solarie og da jeg kommer ud ser jeg bare der ligger en stor slimet (ikke så tyk son snot) klat, HELT GRØN.
Har døjet lidt med grønt/gul udflåd - men ikke SÅ grønt og meget som nu.
Hm, hvad pokker kan det være, er der nogle der har prøvet lign.?
Har blærebetændelse, men kan det være det? Eller måske det kan skyldes noget svamp
Vi dyrkede sex igår, kan det have noget med det at gøre?

Ja undskyld jeg er så direkte, men kan intet rigtigt finde på nettet om det..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

23. september 2010

Hansen97

En svampeinfektion måske...

Anmeld

23. september 2010

82Miraklet

Hjææælp skønne kvinder, er anden gangs gravid med termin om en uge (sidst fødte jeg 14 dage for tidligt).
Ville lige tage en gang solarie og da jeg kommer ud ser jeg bare der ligger en stor slimet (ikke så tyk son snot) klat, HELT GRØN.
Har døjet lidt med grønt/gul udflåd - men ikke SÅ grønt og meget som nu.
Hm, hvad pokker kan det være, er der nogle der har prøvet lign.?
Har blærebetændelse, men kan det være det? Eller måske det kan skyldes noget svamp
Vi dyrkede sex igår, kan det have noget med det at gøre?

Ja undskyld jeg er så direkte, men kan intet rigtigt finde på nettet om det..........

Alt der er grønt i forbindelse med en graviditet, får mig til at tænke på svangerskabsforgiftning... OG det er BESTEMT ikke sagt for at gøre dig nervøs eller noget, men jeg ville helt klart ringe til lægen og forklare det og kan du ikke ringe til lægen nu ville jeg ringe til fødegangen og forklare dem det, og så hører hvad de siger... Bare sådan for at være helt sikker !!!!!

Anmeld

23. september 2010

FamilenStorm

Vil også ringe til lægen hvis jeg var dig... Mener også at have læst at alt der er grønt er ikke helt godt... Kan evt være vandet der er gået????

Anmeld

23. september 2010

quar20

Ville ringe til JM...!! De er prof. og kan få dig til undersøgelse snarest..!! Venter på en opdate.. =)

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

Fødegangen vidste ikke hvad det kunne være, men kun at jeg nok ikke skulle være bekymret

Anmeld

23. september 2010

<3

Maria82 skriver:

Alt der er grønt i forbindelse med en graviditet, får mig til at tænke på svangerskabsforgiftning... OG det er BESTEMT ikke sagt for at gøre dig nervøs eller noget, men jeg ville helt klart ringe til lægen og forklare det og kan du ikke ringe til lægen nu ville jeg ringe til fødegangen og forklare dem det, og så hører hvad de siger... Bare sådan for at være helt sikker !!!!!

Ring til læge eller jm!

Anmeld

23. september 2010

<3

Anonym skriver:

Fødegangen vidste ikke hvad det kunne være, men kun at jeg nok ikke skulle være bekymret

WTF?! Kan du ellers mærke normalt liv mm?

Anmeld

23. september 2010

quar20

Anonym skriver:

Hmm det lyder mærkeligt.. prøv at ring til din JM..!! og hvis hun ikke vil tilse dig så prøv at ring til din læge..!!

bare lige for at blive tjekket.. For syntes bestemt ikke om at det var grønt..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.