jeg har brug for forslag til en juleaften som ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2010

ka li ja

behøver at handle om jul!!!

jeg skal aflevere ungerne kl 15 d 24 dec. og har faktisk ikke lyst til at holde jul. så havde overvejet at slæbe kæresten med på wellnwss weekend. men det har jeg tjekket ud og budgettet er ikke til det

er der nogle der har nogle forslag til hvad man kunne lave, eller hvor man kunne tage hen som er billigt, og som ikke inkludere at servere mad for hjemløse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Lene76

ka li ja skriver:

behøver at handle om jul!!!

jeg skal aflevere ungerne kl 15 d 24 dec. og har faktisk ikke lyst til at holde jul. så havde overvejet at slæbe kæresten med på wellnwss weekend. men det har jeg tjekket ud og budgettet er ikke til det

er der nogle der har nogle forslag til hvad man kunne lave, eller hvor man kunne tage hen som er billigt, og som ikke inkludere at servere mad for hjemløse??

Syntes det er svært...... ska i "bare" være i 2  el???? hva ed at bestille et bord på en lækker resturant og bare nyde hinanden...... el evt låne et sommerhus også nyde hinanden der

Anmeld

24. september 2010

ka li ja

jeg ved ikke om vi er 2 eller der kun er mig....

men aner slet ikke hvad jeg-vi skal...

kan man godt få bord på en resturant d 24.12?

Anmeld

24. september 2010

Siber

jeg ved ikke om vi er 2 eller der kun er mig....

men aner slet ikke hvad jeg-vi skal...

kan man godt få bord på en resturant d 24.12?

Det er jo lige før jeg har lyst til at invitere dig til Norge. Men her står den på jul med hele svigerfamilien!!!!!

Jeg går lige i tænke boks, for der må sku da være noget man kan finde på. Der er jo nogen som tager i byen den 24. på bar og såden, men om man kan gå ud og spise ved jeg ikke!

http://www.aarhusportalen.dk/juleaften_i_aarhus.asp

http://www.aok.dk/natteliv/guide/i-byen-juleaften-0

Anmeld

24. september 2010

Lise

Jeg aner det slet ikke, søde Kahlua  Men skulle du alligevel have lyst til at jule, så er du også tusinde gange velkommen i Aalborg  Jaaah, det kunne være hyggeligt!

Anmeld

24. september 2010

Marco2

Hej sveske.

Tror godt man kan komme ud og spise på nogle restauranter juleaften. Men tror ikke det er alle der er åbne, så man skal nok reservere bord i god tid.

Ellers skal du da være velkommen til at komme til Viby, men det bliver jul med jul på

Ag

Anmeld

24. september 2010

ka li ja

aj hvor er i bare søde

men jeg har aldrig været meget til jul. så en juleaften uden mine børn er sgu ikke en fest jeg gider fejre... lyder måske lidt depri, men så vil jeg næsten hellere sove tiden væk.

jeg tror da jeg vil prøve at undersøge om der er nogle restauranter der vil ha besøg, og så drikker jeg mig nok en ordenlig kæp i øret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.