0-4 måneder i billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

BellaT

Nåeerrhh! En lille dejlig tyk sumobaby, du har, Lisbeth. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

LISBETH:-)

BellaT skriver:

Tak

Anmeld

1. oktober 2010

BellaT skriver:

Hov jeg skulle lige se på din profil og så kunne jeg se at du også har en søn der er fra Juli - vi har da godt nok fået børn stort set samtidig. Min Amalie er fra 19. Juli 07 - flotte navne dine børn har forresten

Anmeld

2. oktober 2010

linemus

BellaT skriver:

Linemus, hun er bare så sød at kigge på. Lille smilende grinebider.

Og tak. Malias øjne ligner storebrors, men tror måske nok at hendes bliver blå og ikke brune.

Tak Ja, hun har meget let til smil. Det bedste er, når de store børn danser og snakker med hende - så griner hun rigtig meget

Sjovt at de ikke får samme øjenfarve. Jeg troede, det var noget med, at hvis far og mor havde blå og brune øjne, så var det altid de brune, der trumfede igennem, men sådan er det måske ikke irl?

Anmeld

2. oktober 2010

linemus

lisbeth2910 skriver:

Linemus: Hun er da helt vildt charmerende - elsker det sidste billede - sikke et dejligt grin

Tak

Anmeld

2. oktober 2010

linemus

Lisbeth: Ja, hvor er hun stor, når jeg sammenligner med min lille spirrevip, og hvor er hun dog dejlig Jeg er tosset med badebilledet, hvor hun har de lækreste elastikker på armene og det mest fantastiske grin. Er hun en meget glad pige? Hvor stor var hun ved fødslen?

Anmeld

2. oktober 2010

linemus

lisbeth2910 skriver:

Hov jeg skulle lige se på din profil og så kunne jeg se at du også har en søn der er fra Juli - vi har da godt nok fået børn stort set samtidig. Min Amalie er fra 19. Juli 07 - flotte navne dine børn har forresten

Altså, jeg må lige indskyde, at Nanna og Signe jo også er fra Juli07 (4. juli), så jeg kan godt være med i jeres lille gruppe, selvom jeg ikke helt rammer plet med datoen

Synes I ikke det er sjovt, at alle pigerne i vores hus har fødselsdag d.4? Hhv. 4/5, 4/7 og 4/10. Så er det da til at huske

Anmeld

2. oktober 2010

linemus skriver:

Lisbeth: Ja, hvor er hun stor, når jeg sammenligner med min lille spirrevip, og hvor er hun dog dejlig Jeg er tosset med badebilledet, hvor hun har de lækreste elastikker på armene og det mest fantastiske grin. Er hun en meget glad pige? Hvor stor var hun ved fødslen?

Tak! Ja! Hun er ALTID glad, og rigtig rigtig nem

Hun vejde 3720 g og var 51 cm - hun har bare travlt

Anmeld

3. oktober 2010

Tdittmann

Jeg vil også gerne være med til at billede spamme.

Jeg har Anders fra 18.05.2010

Det sidste billede er sådan som han så ud da han var nyfødt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2010

BellaT

lisbeth2910 skriver:

Ja, vi har da jævnaldrende børn. I både den ene ende og den anden ende. Og ja, også Linemus med sine dobbelt op-tøser.

Tak, jeg synes selvfølgelig også det er flotte navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.