Uroer - en hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Riksen

Se den fine uro, som jeg bare ikke kunne leve uden og derfor købte for et år siden, da jeg var gravid første gang. Den blev gemt væk efter aborten, men nu skal den heldigvis bruges om ikke så mange måneder, så jeg tænkte at jeg lige ville vise jer den - bare sådan for hyggens skyld.

Hvad med jer? Har I købt uroer? Eller andet legetøj/udstyr, som I bare måtte eje? Og må man se?

- Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Mischa

Hvor er den kær

jeg havde tænkt på at lave en selv.. ved bare ikke lige hvad og hvordan

Anmeld

20. september 2010

Riksen

MischaKuhr skriver:

Hvor er den kær

jeg havde tænkt på at lave en selv.. ved bare ikke lige hvad og hvordan

Måske kan du få lidt inspiration fra denne debat:

https://www.baby.dk/debat/54440pi1/kreativ/dks-billigeste-uro.aspx

Anmeld

20. september 2010

piadas

Riksen skriver:

Se den fine uro, som jeg bare ikke kunne leve uden og derfor købte for et år siden, da jeg var gravid første gang. Den blev gemt væk efter aborten, men nu skal den heldigvis bruges om ikke så mange måneder, så jeg tænkte at jeg lige ville vise jer den - bare sådan for hyggens skyld.

Hvad med jer? Har I købt uroer? Eller andet legetøj/udstyr, som I bare måtte eje? Og må man se?

- Rikke

Supersød uro! Meget enkel - lige min stil!

Jeg har ikke tænkt mig at købe en uro, for min afdøde farmor lavede i sin tid, nogle små bier, sommerfugle osv. af bittesmå perler. Hun var rigtig dygtig til at sidde og sy perlerne sammen og lave alverdens figurer af dem.  Det er en af de få ting, jeg har gemt fra vores store børn, så de bliver hængt op i loftet over puslebordet. Jeg skal lige se, om jeg kan huske at uploade et billede senere!

Anmeld

20. september 2010

Riksen

piadas skriver:

Supersød uro! Meget enkel - lige min stil!

Jeg har ikke tænkt mig at købe en uro, for min afdøde farmor lavede i sin tid, nogle små bier, sommerfugle osv. af bittesmå perler. Hun var rigtig dygtig til at sidde og sy perlerne sammen og lave alverdens figurer af dem.  Det er en af de få ting, jeg har gemt fra vores store børn, så de bliver hængt op i loftet over puslebordet. Jeg skal lige se, om jeg kan huske at uploade et billede senere!

Jeg faldt også over dens enkelthed - jeg synes at størstedelen af udvalget er for voldsomt for min smag.

Ih, det lyder sødt med noget "gammelt" og som har en historie bag. Vil rigtig gerne se et billede af den.

Anmeld

21. september 2010

Diana...

Den er bare sød. Jeg har ikke lige fundet en uro endnu men har heller ikke kikket så meget endnu men vi skal helt klart have en eller lave en selv. 

Anmeld

21. september 2010

Riksen

Diana... skriver:

Den er bare sød. Jeg har ikke lige fundet en uro endnu men har heller ikke kikket så meget endnu men vi skal helt klart have en eller lave en selv. 

Jeg glæder mig til at se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.