Nyt fra os :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Sørensen

Hejsa

Det er godt nok lang tid siden at jeg har været herinde - ved i overhovedet hvem der skriver :))

En lille update :

Andreas er holdt op med at sove på meget fra den ene dag til den anden, og nu tager han virkelig revance for alt det han har sovet tidligere, nu vil han knap nok sove :-)
Skøn dreng.

men ellers går alting derud af, der er travlt med to børn, mand og hus, så derfor bliver det desværre ikke til så mange aftner her inde lige for tiden.

Håber i alle har det super godt.

Vi tittas

/Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Munder

Hej Tina

Dejligt at høre fra dig, lille Andreas har været i mine tanker.

Hvor er det godt at høre, at han trives (det må dog være hårdt, at han lige pludselig ikke sover:-o) Fik I nogensinde stillet en diagnose på ham, eller er han bare tip top i orden?

(H)
Dorte

Anmeld

24. juli 2008

Stumpen

Selvfølgelig kan jeg huske hvem du er.. Der skal også være plads til at man er "væk" i perioder, for der er jo andet i verden end baby.dk ;)
Selvom jeg synes jeg er herinde konstant for tiden......
Men det er da noget af et spring det kære barn har taget , fandt I nogensinde ud af hvad det var der var galt?? (kan ikke lige huske om der har været et indlæg om dette)
(H) Anja..

Anmeld

24. juli 2008

st

Skønt at høre Andreas er i bedring. Det var virkelig dejligt at høre. Jeg har ofte tænkt på ham/jer.

Men som de andre skriver, fandt de nogensinde ud af hvad der var galt?

st

Anmeld

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Hej Tina hvor hyggeligt at høre fra dig 8D Og skønt Andreas pludselig har fået det bedre.
Vi har det godt, har lige haft 3 dejlige ugers ferie, der er billeder herinde hvis du har lyst til at se :)
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.