de

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Plysbjørnen

Så har jeg lige meldt mig ind i slankedoktor... Håber virkelig at jeg kan klare det og holde det...

Her er resultat af mit forsøg på at finde tøj til brylluppet i går, som ikke fik mig til at ligne et omvandrene cirkustelt...

Lad mig bare sige at jeg slap vist ikke så heldigt fra forsøget...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Plysbjørnen

Hov hvad skete der lige med min overskrift...

Anmeld

19. september 2010

Susan1978

Held og lykke med projektet.

hvem er bruden?

Anmeld

19. september 2010

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Held og lykke med projektet.

hvem er bruden?

Det er Kai's Niece, hun hedder Sofie...

Anmeld

19. september 2010

Muffinmus

Pøj pøj med det..

Og ja, hmm, vil gerne kunne sige dig imod, men den bluse er ikke god til dig. Du skal have noget der ikke går ind under brystet, og du skal IKKE gå efter den farve...du flade i et med den og det er synd:-)

Anmeld

19. september 2010

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Pøj pøj med det..

Og ja, hmm, vil gerne kunne sige dig imod, men den bluse er ikke god til dig. Du skal have noget der ikke går ind under brystet, og du skal IKKE gå efter den farve...du flade i et med den og det er synd:-)

Det gør ikke noget kan godt selv se det er af h....... til. Det er også derfor jeg har besluttet mig for at det skal være slut...

Det er faktisk bare svært at finde noget der ikke går ind under brystet ved det at de (stort set) eneste trøjer hvor der plads til min mave er ventetrøjer...

Alle andre trøjer er endnu værrere med hensyn til at ligne et cirkustelt, ved det at maven faktisk stritter længere ud end brysterne... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.