Emmaljungas big star uniq model.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.545 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. september 2010

noah3006

Høre gerne råd fra Nogen der har barnevogenen eller erfaring med den nye model med letvægst stellet og den smarte bremser der jo bare skal trædes på.?

Vi overvejer stærkt at købe den, men ville da egentlig være rart at høre om andres mening, før vi invistere i vognen, det er jo mange penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har den ikke selv, men har kun hørt godt om den

bremsen er vist den samme som sidder på deres cerox 2.0 klapvogn! Den fungerer fint her

Anmeld

19. september 2010

Maise86

Vi har købt en til vores søn. Vi har hentet barnevognen men har ikke brugt den endnu da han ikke er kommet til verden. Men jeg synes bestemt det er en fordel at den kan klappes så meget sammen og synes også den generelt virker lækker :-) Men følger da lige med her og ser hvad andre siger :-)

Anmeld

19. september 2010

hyskystar

Vi har købt den til vores kommende baby

Vi spurgte meget til den i forskellige butikker da vi havde hørt dårligt om det nye stel, men fik afvide at de havde rettet op på fejlene... Har os efterfølgende hørt meget godt om barnevognen så glæder mig til lillemanden kommer til verden og vi kan komme ud trille ture med den

Anmeld

19. september 2010

motterhea

Bremserne er mega dejlige!!

Men jeg forstår ikke, hvorfor de kalder det letvægtsstel! - har en emmaljunga model 3 år ældre end den, som er lettere, så vi har byttet rundt på dem.. savner dog lidt bremserne :b

Anmeld

19. september 2010

misslea

Vi har også købt den til vores kommende lille prinsesse - men den er desværre heller ikke taget i brug endnu, da jeg først har termi om 2 uger!!!

har kun hørt gode ting om den - eller dvs. har også hørt folk klage over visse ting, men alt dette skulle der efter sigende være rettet op på!!!

Men nøøøøøj hvor jeg glæder mig til at køre rundt med lillepigen i kareten...

Anmeld

20. september 2010

noah3006

Ja jeg har også hørt lidt blandet meninger. Men synes da de fleste er positive. Jeg har selv klapvognen med samme type bremse, og det er bare guld værd, det er en af grunden til jeg vælger denne nye model de har fremstillet. og så synes jeg også bare i det hele taget den er super lækker og i flot design... Men rart at høre hvad I synes, nu jeg slet ikke i tvivl, det skal bare være den.

Klem

Anmeld

29. september 2010

helle_lund

Vi har også en emmaljunga med UniQ stellet, og kan bestemt ikke anbefale den til andre, vi har ikke haft andet med problemer med vores, og det skal lige siges, at vi altid har behandlet vognen godt, og at den altid har stået inde når vores søn ikke har brugt den.

Vi har fået byttet vores stel en gang efter at den havde været til rep 5 gange, det var den første udgave af stellet. det andet stel som, vi har nu, skulle være den opdaterede udgave, men den har også været til rep 4 gange fordi den bliver ved med at køre skæv, er en gang brækket i dem som man bruger til at lukke den sammen med, og vi har altid passet på den.

Vi overvejer at sælge vognen og så købe den med det "gamle" stel... 

Anmeld

21. november 2010

BJ

Vi har også en emmaljunga Big Star Supreme på Uniq stellet. Vi kan bestemt kun fraråde, at købe den. Vi tog vores i brug i oktober 2009 og siden har der kun været problemer. Efter tre måneder var der alt galt med stellet - det var blevet løsere i det, kassen hang, hjulene kunne næsten ikke tages af og bremserne virkede ikke. Fik et nyt (læs: brugt stel der var opdateret) og det samme skete igen, denne gang tabte jeg også en hjulkapsel og den fjeder man trykker ind når man klapper stellet sammen fik jeg i hovedet. Hjulene var til gengæld nemmere at få af. Så fik jeg et lånestel som jeg kunne bruge imens jeg ventede på et helt nyt 2010 stel. Der gik ikke lang tid så var der også noget galt med bremserne her og pludselig gik de i baglås så vognen ikke kunne køre. Så fik jeg det nye stel, som jo skulle være helt iorden. Det er det bare ikke,  her to måneder efter er der også bøvl med bremserne på det stel - når jeg bremser den er det kun det ene hjul der bremser, så låser jeg op og prøver igen, når det så lykkes efter et par forsøg og jeg skal have støttebenene ned, sker det samme med at et hjul kører rundt - så det tager indimellem en 2-5 forsøg før den er bremst korrekt . Så nu må jeg i forretningen igen igen.

Det skal lige siges. at jeg passer MEGET på mine ting, men det er åbenbart ikke nok med en Emmaljunga vogn.

Så min konklusion: VÆLG ET ANDET MÆRKE

Anmeld

21. november 2010

SaNiNa

Vi er bare super glade for vores og har brugt den i 1½ år nu ikke så meget på de sidste andet end han sover i den.

kan varmt anbefale den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.