Stamtræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.125 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Mischa

Så har vi lavet stamtræ som skal sættes i glas og ramme når den lille er kommet til

er næsten færdig, og så må vi også hellere lige vente med at sætte navn på til hun/han er født

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

B&J

MischaKuhr skriver:

Så har vi lavet stamtræ som skal sættes i glas og ramme når den lille er kommet til

er næsten færdig, og så må vi også hellere lige vente med at sætte navn på til hun/han er født



ej hvor er det lækker jeg har et kæmpe stamtræ inde på en side kan ikke huske hvad hed hedder pinligt... men det er så spænde af se tilbage  og super ide med af sætte det i ramme

Anmeld

19. september 2010

Mischa

B&J skriver:



ej hvor er det lækker jeg har et kæmpe stamtræ inde på en side kan ikke huske hvad hed hedder pinligt... men det er så spænde af se tilbage  og super ide med af sætte det i ramme



jaaa fik lige en fiks ide uha du må endelig skrive når du kan huske hvad det hedder

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Årh stamtræ - Lære jeg aldrig at få udfyldt, da jeg ikke kender det meste af familien og ikke har mødt dem... Hmm...

Anmeld

19. september 2010

hannetheis

er der nogle steder på nettet hvor man kan lave sit stamtræ

 

Anmeld

19. september 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Årh stamtræ - Lære jeg aldrig at få udfyldt, da jeg ikke kender det meste af familien og ikke har mødt dem... Hmm...



Jamen så skal vi da igang med noget slægtsforskning, søde  Jeg har lavet det meget med min far og søster. Vi er helt tilbage i 1500-tallet både i mors og fars side af familien.

Anmeld

19. september 2010

Mischa

FrkT skriver:



Jamen så skal vi da igang med noget slægtsforskning, søde  Jeg har lavet det meget med min far og søster. Vi er helt tilbage i 1500-tallet både i mors og fars side af familien.



Hihi ja det er ret spændende

vi er også igang i vores familie men jeg har ikke set det endnu. det her var bare de tætteste

Anmeld

19. september 2010

Mischa

hannetheis skriver:

er der nogle steder på nettet hvor man kan lave sit stamtræ

 



Hmm har selv prøvet at lede efter det men kan ikke finde noget. jeg har bare lavet mit i paint

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

FrkT skriver:



Jamen så skal vi da igang med noget slægtsforskning, søde  Jeg har lavet det meget med min far og søster. Vi er helt tilbage i 1500-tallet både i mors og fars side af familien.



Søde, hvis jeg spørger min mor om familie medlemmer, kan jeg ikke stole på det er det rigtige hun siger, og dermed er hun heller ikke selv helt klar over hvad det er hun får sagt af navne...

Anmeld

19. september 2010

mor-til-vanessa

MischaKuhr skriver:

 

Hmm har selv prøvet at lede efter det men kan ikke finde noget. jeg har bare lavet mit i paint



hvordan har du lavet det i paint???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.