Hvordan får man baby afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.853 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Livsmor

af tøjet. Syntes ikke at det vil gå af i vask............ Plejer altid at lægge tøjet iblød, kommer lidt sæbe på og derefter gnupper lidt på det. Men syntes altid der sidder lidt tilbage.

Håber at der er nogen der har et godt fif :O)

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

LLN

Hej

Prøv at hænge tøjet til tørre i solen så plejer det et blege pletten.

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

Livsmor skriver:

af tøjet. Syntes ikke at det vil gå af i vask............ Plejer altid at lægge tøjet iblød, kommer lidt sæbe på og derefter gnupper lidt på det. Men syntes altid der sidder lidt tilbage.

Håber at der er nogen der har et godt fif :O)

Karina

Skyl det løse af, kom opvaskemiddel eller flydende tøjvaskemiddel på og læg det i en pose i 24 timer og vask det normalt.

Pas på, blegemiddler i hvidvask kan blege fx på tøjet og farvet opvaskemiddel kan lave en farvet plet.. (grøn kan være slem)

Anmeld

19. september 2010

ZamanogDania

Jeg brugte blegemiddle til at fjerne hendes afføring af tøjet. Jeg brugte simple hen ALT. Og det var det eneste der virket. Min mor lærte mig. Jeg skulle tage en skål og put lidt rigligt blegemiddle og vaskepulver plus lidt vand. Jeg skulle bare putte det stykke sted tøj i hvor der er afføring på. Også vent 10-15 sek. Så vasket jeg den med vand, så var det væk. Også ind i vaskemaskine med den:-)

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vanish

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Jeg plejer at gnide opvaskemiddel på pletten, når den er helt frisk, og så lægger jeg tøjet i blød, hvis jeg ikke har mulighed for at vaske det med det samme Metoden bruger jeg sådan set til alle slags pletter, for det virker bedre end alverdens Vanish og Cillit Bang

K.h. Linda

Anmeld

19. september 2010

Tanja84

Caroline86 skriver:

vanish

VANISH, er blevet mit bedste eje til at fjerne pletter på både tøj og tæpper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.