Bimmeren sparker amok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. september 2010

DK

Ihh det er så dejligt så meget som Bimmeren sparker nu! Der kommer sådan "sparke-runder" hvor han sparker helt vildt i ca. 20 min, så holder han lige en to timers pause, og så går han igang igen.

Min moderkage ligger jo ud mod maven, så i lang tid kunne jeg kun mærke små puf, men nu! Nu er der fuld gang i ham derinde og Mikkel kan mærke det ved "håndspålæggelse" plus at man kan se det uden på maveskindet! Det er så vildt altså! Og dejligt!!

Hvor meget gang er der i jeres babyer derude?

Knus Ditte, med hoppende maveskind!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Kit

Min moderkage ligger oppe og ind mod ryggen, så jeg har kunne mærke Lillepigen længe. Men de små puf er blevet noget kraftigere på det sidste. Hun er mest aktiv omkring spisetid, især hvis jeg bliver lidt forsinket med frokosten

Men det er så dejligt og Morten har kunnet mærke det ved "håndspålæggelse", men jeg synes ikke man har kunnet se det på maveskindet endnu. Det kommer nok.

Kit, 21+0

Anmeld

19. september 2010

Diana...

Her er der også gang i lille pigen men har kunne mærke hende længe faktisk. Men jeg kan ikke se det på maven og manden kan heller ikke mærke hende endnu Så snart han ligger hånden er hun helt stille hi hi. Jeg kan nu godt selv mærke det i hånden når jeg lægger den men hun acceptere ikke at claus lægger den hi hi lidt synd 

Anmeld

19. september 2010

Riksen

Det lyder dejligt med aktiv Bimmer! Og vildt at man kan se det.

Her mærker jeg meget til Møffe. Jeg har endnu ikke luret dens mønster, men der er i hvert fald gang i den om aftenen, når jeg skal i seng.

Kæresten har endnu ikke kunnet mærke den udenpå, men det har jeg. I øvrigt synes jeg efterhånden at Møffe er lidt irriterende, for hver gang den holder fest, skynder jeg mig hen til kæresten, så han kan mærke, og så er der mussestille!

Vi glæder os helt vildt til at man kan mærke den udenpå maveskindet.

Anmeld

19. september 2010

Mka

Ihh hvor lyder det altså bare hyggeligt jeg kan ikke mærke noget endnu ( tror jeg ) Glæder mig så meget til at mærke det.

Er 19+0 så det kommer forhåbentlig snart. Men der er fuld knald på hende da vi blev scannet.

Hvor langt er i?

Anmeld

19. september 2010

Riksen

Mka skriver:

Ihh hvor lyder det altså bare hyggeligt jeg kan ikke mærke noget endnu ( tror jeg ) Glæder mig så meget til at mærke det.

Er 19+0 så det kommer forhåbentlig snart. Men der er fuld knald på hende da vi blev scannet.

Hvor langt er i?

Det varer nok ikke så længe før du også kan mærke det. Det kan være at du allerede nu kan mærke noget, men at der først går lidt tid før du mærker noget, der uden tvivl er et puf eller spark.

Jeg er i dag 22+6 og har kunnet mærke liv fra 17. uge, men det begyndte som små skvulp eller bobler og altså ikke som egentlig spark.

Anmeld

19. september 2010

Mka

Riksen skriver:

Det varer nok ikke så længe før du også kan mærke det. Det kan være at du allerede nu kan mærke noget, men at der først går lidt tid før du mærker noget, der uden tvivl er et puf eller spark.

Jeg er i dag 22+6 og har kunnet mærke liv fra 17. uge, men det begyndte som små skvulp eller bobler og altså ikke som egentlig spark.

Ja det er godt nok svært, nok fordi man regner med at der kommer en helt fodbolds kamp i maven så der ingen tvivl er.

Men er det sådan nogle små puf, så man skal holde tungen lige i munden for at man kan mærke det?

Anmeld

19. september 2010

Riksen

Mka skriver:

Ja det er godt nok svært, nok fordi man regner med at der kommer en helt fodbolds kamp i maven så der ingen tvivl er.

Men er det sådan nogle små puf, så man skal holde tungen lige i munden for at man kan mærke det?

Den første tid hvor jeg mærkede liv, føltes det som hvis man er i svømmehallen og en svømmer forbi dig - den der blide, lettere boblende fornemmelse af vand, der skubbes ind mod dig. Sådan føltes det inde i maven. Noget tid derefter blev følelsen mere markant, som om der var en der meget blidt prikkede til mig. Og siden er det blevet til egentlige puf/spark. Håber det giver mening.

Anmeld

19. september 2010

Mka

Riksen skriver:

Den første tid hvor jeg mærkede liv, føltes det som hvis man er i svømmehallen og en svømmer forbi dig - den der blide, lettere boblende fornemmelse af vand, der skubbes ind mod dig. Sådan føltes det inde i maven. Noget tid derefter blev følelsen mere markant, som om der var en der meget blidt prikkede til mig. Og siden er det blevet til egentlige puf/spark. Håber det giver mening.

Det gjorde det helt sikkert Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.