Barnløs i 4 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

Doktor Doolittle

Kæresten er på café med logen. Jeg har lige pakket taske til ungerne - de skal til mine forældres ødegård i Sverige tidligt i morgen og kommer hjem søndag aften, hvor jeg er på døgnvagt. Det bliver skønt for dem :)) Der er så fedt med skov lige udenfor døren, masser af bær i skoven, et skønt hus med gamle skunke man kan gemme sig i og ikke mindst mormor og morfars fulde opmærksomhed i 4 dage.

Jeg har mange projekter, så jeg vil gå i arbejdslejr og benytte mig af roen de næste dage. Undtagen fredag hvor jeg har inviteret Michael ud på en romantisk date (L)

Lige nu nyder jeg at lejligheden er helt stille :) Jeg sidder foran min mac i køkkenet og drikker en kaffe og spiser en amerikansk pandekage fra i går. Så sidder jeg her og tænker på hvor skønt det egentlig er at være til (L)

(H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Stumpen

Du er sku så livsbekræftende tøs (L)

Hvor skal I hen på date??
Det bliver godt at få lidt børnefri, så nu skal det ikke kun gå op i arbejde, husk at forkæle dig selv også og nyde det..
(H)

Anmeld

23. juli 2008

Doktor Doolittle

Bare rolig søde, det er aldrig sådan for mig at alt går op i arbejde, dertil er jeg alt for mageligt og livsnyderagtigt indrettet :P
Jamen vi skal sådan set bare ud og spise og så ud og drikke cocktail bagefter og måske danse hvis vi orker :) Og... så skal vi nok dyrke sex i hele huset bare fordi vi kan når vi er helt alene hjemme ;)
(H) Tina

Anmeld

24. juli 2008

Stumpen

Du pakker da heller ingenting ind ven , jeg bliver jo helt flov :$.........
NOT :D

Anmeld

26. juli 2008

st

Rigtig god fornøjelse. Jeg håber I får nogle gode alene-dage. Sådan nogle dage skal bare nydes i fulde drag.

Knus fra st, som håber I nød jeres date i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.