Mini-bøffen 14+1 (uge 15!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. september 2010

L-Mortil3

Ja der er gået total kuk i billedugedagen, så jeg har ikke bare sprunget en hel uge over, næææ sørme også en hel dag Vil gerne tage dem hver +0 uge så man måske er heldig at ende med hele 36 billeder Men hvem ved og minibøffen også kommer lidt før tid

Således ser mavsen ud i uge 15

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

mor-til-vanessa

flot mave

har i fået fortalt det til familien??

Anmeld

18. september 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

flot mave

har i fået fortalt det til familien??

Mormor og morfar som de eneste
De tog det dog rigtig fint Omend entusiasmen var lidt lavere end med storebøffen

Anmeld

18. september 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Mormor og morfar som de eneste
De tog det dog rigtig fint Omend entusiasmen var lidt lavere end med storebøffen

de skal helt sikkert nok blive glade.

du kan i hver fald ikke rigtig skjule det mere. er der nogen bestemt grund til de andre ikke ved det ( hvis man må spørge )

knus

Anmeld

18. september 2010

sandratobias

Rigtig fin mave..

Anmeld

18. september 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

de skal helt sikkert nok blive glade.

du kan i hver fald ikke rigtig skjule det mere. er der nogen bestemt grund til de andre ikke ved det ( hvis man må spørge )

knus

Det er endnu ikke offentliggjort af lidt forskellige grunde, egentlig fordi jeg stadig venter på svar fra FOA med hvordan jeg lige får overbragt det til arbejdspladsen mhp. jeg lige har skrevet ny kontrakt m.m.m. dels fordi min bror venter 2. barn til november, og vi ikke ville "stjæle fokus" og så bare dels fordi, der er SÅ mange der føler de frit fra leveren kan komme med bemærkninger til folk der får børn tæt, og det er jeg bare ikke helt klar til endnu ...

Men altså, nogle få udvalgte ved det, så lidt har jeg at dele glæden med

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

arhmen du er jo så læks allerede! Hvad skal det ikke ende med, søde!?

hvordan har du det?

Anmeld

18. september 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

arhmen du er jo så læks allerede! Hvad skal det ikke ende med, søde!?

hvordan har du det?

Forhåbentlig ikke med en MEGA dunk med endnu flere zebra forklædninger

Sådan generelt har jeg det egentlig super godt, maven driller dog enormt i denne graviditet, (OVERSHARE WARNING!!!) har bare sk*dt vand siden uge 7 og har derfor tabt mig en hel del... Men håber da snart det stopper Ikke nok med det gør naller i mavsen, men man er jo også svimmel 24/7 pga det skidt!

Men UDOVER det Så har jeg det, skønt skønt skønt!!!

Anmeld

18. september 2010

L-Mortil3

sandratobias skriver:

Rigtig fin mave..

Mange tak Og i lige måde kan jeg da lige se

Anmeld

18. september 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Det er endnu ikke offentliggjort af lidt forskellige grunde, egentlig fordi jeg stadig venter på svar fra FOA med hvordan jeg lige får overbragt det til arbejdspladsen mhp. jeg lige har skrevet ny kontrakt m.m.m. dels fordi min bror venter 2. barn til november, og vi ikke ville "stjæle fokus" og så bare dels fordi, der er SÅ mange der føler de frit fra leveren kan komme med bemærkninger til folk der får børn tæt, og det er jeg bare ikke helt klar til endnu ...

Men altså, nogle få udvalgte ved det, så lidt har jeg at dele glæden med

nej det kan jeg godt forstå i så venter lidt med. men godt du har din mor og far. må også være lidt svært at holde hemmeligt, kan jeg forestille mig

men jeg synes det er super dejligt for jer. jeg ville også have ventet nr 2 nu, hvis det stod til mig. men sådan kommer det nok ikke lige til at gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.