Kom med de bedste hundenavne (han).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.428 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. februar 2008

Kloster

Min mand er lige pt på vej hjem fra sjælland med en ny hund. Vi bor i det nordlige jylland, så der er bare 4 timers kørsel endnu.

Men manden har så købt en hund.
En brun labrador på 7 måneder, som bliver ret stor. Han skal bruges til konkurrence og familiehund.
Han hedder et specielt navn på papirerne, som ikke rigtig kan udtales og er så blevet kaldt Hugo. Det er så ikke lige os!

Vores anden 7 årig gule lab-tæve hedder Menza.

Mon I kan komme med det fedeste brune lab navne, I kan komme på (C)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2008

Pia

Hej Kloster.

Da vi fik vores dejlige cocker for 10 år siden ( han er ved at være en gammel hund :) ) skrev vi en masse navne ned, for han skulle nemlig ikke hedde plet. pluto osv som alle andre hunde.
På det tidspunkt hvor vi fik vores navn var min mand helt pjattet med filmen The Mask med Jim carry.
Hans hun der i hedder Milo, det navn var vi lidt pjattede med, men valgte så og stave det lidt anderledes nemlig Meilowe og det hedder vores dejlige cocker så(L)
Så Milo el. Meilowe, er da en mulighed..:)
Og elllers syntes jeg også, at Sonny,Keiko og Oliver er tre han hunde navne, jeg bestemt godt ville kalde min hund, hvis jeg skulle finde et navn til ham den dag i dag.
samtidig er det nemme navne og sige.

Tillykke med ham.. Dejligt med liv i huset i form af hunde..:)

Knus fra Pia.

Anmeld

7. februar 2008

Løvepigen

jeg kendte nogen engang som havde en hund der hed Bilbo efter ringenes herre og det syntes jeg er et rigtig godt hunde navn.

Mine forældre er så lidt sære, deres hunde har heddet, Frederik, Nikolaj og den nuværende : rasmus...

Knus Julie

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

Vi har også en stort grosser sweizer sennen han hund - han hedder BALDER..

Næste gang jeg skal have en hanhund - skal det helt sikkert være en brun lab som skal hedde ALBERT

Der er mange gode hundenavne ...

gå ind på google.dk og søg på hundenavne...

Tillykke med jeres lille nye hund, som jo ikke er så lille enda

Glæder mig til at høre hvad I kommer frem til...

Knus Pia - som er lidt misundelig på jeres brune lab, kæmpede parring på min labrador retriever tæve i november med en flot brun labrador retriever han, men det lykkes desværre ikke, havde sådan håbet vi kunne havde fået en flot brun han ud af det....

Anmeld

8. februar 2008

Tullebobs

Hvad med Mokka/Mocca - kender den skønneste hund (osse labrador), der hedder det:D

Ellers kan jeg godt lide Elvis & Elton

Anmeld

8. februar 2008

Løvepigen

ej ja mocca er et rigtig godt navn !

Anmeld

8. februar 2008

Tullebobs

Nemlig! Og han er bare skøn med skøn på:))

Anmeld

8. februar 2008

Doktor Doolittle

Jeg synes han skal hedde TyttebærMaja ;):D:)):P8D(C)
Pjattet hilsen fra Tina der ikke kan tænke lige nu

Anmeld

8. februar 2008

Pia.

:DGriner:D - Tina igen må jeg smile over dit indlæg *SSS*:D

Du er bare så herlig, dejligt med et smil her inden sengetid...:))

Og så er tyttebærmaja da slet ikke dårligt - bare måske bedre til en tæve...;)

Knus og sov godt, Pia...

Anmeld

8. februar 2008

3rollinger

Hvad med Remi. Ligesom skakudtrykket (skrives maaske med s til sidst :S. Det overvejede vi engang at kalde en hund, men den kom med et godt navn, Tilia, saa det blev det til. Men Remi(s) synes jeg passer godt til Menza. Lugter saadan lidt af intelligens begge dele.

Og saa havde vi en bokser der hed Rosé. Eller Moreno. Det ville svare til efternavnet Bruun paa spansk!!

Kommer du lige tilbage og fortaeller jeres endelige valg?

Bortset fra at en labrador ikke er min type hund, er jeg bare vildt misunderlig over at I skal have hund. jeg elsker hunde, men synes ikke jeg kan give dem ordentlige vilkaar hvor jeg bor, saa det er desvaerre ikke en mulighed.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.